Gå til innhold

Verdi-PC: IntelE6300,2GB ram,8800GTS,800GB


Anbefalte innlegg

Hei alle bruker på HW, min første post her, prøvd å følge retningslinjene til best mulig grad, korriger hvis jeg har begått noen feil(!)

 

Prøver å selge en data jeg satt sammen for rundt 2-3 måneder tilbake, er litt nysjerrig på hva jeg kan forlange for datan..

 

 

Intel Core 2 Duo E6300(1,86ghz,2MB)

GEIL 2GB(2x1GB) DDR2 PC6400 800Mhz Ultra(Orange metallic)

Asus Geforce 8800 GTS 320 MB GDDR3

Gigabyte GA-965P-DS3 Socket 775

Seagate 320 GB SATA

2 x IDE Harddisker tilsammen utgjør de 500GB

Dvd brenner

Cooler master Centurion 534 Kabinett, med blå neon lys og 2 stillegående kabinettvifter med Cooler master extreme 600w(lavt støynivå)strømforsyning

 

Brukt i kun 2 måneder, selges grunnet flytting til Hong Kong(!) er selvsagt garanti og kvitteringer.

 

Kjøpte den for 9200, satt den sammen selv, og det var 9200 uten DVD brennern og de to IDE diskene.

 

 

Hvis noen er interesserte er det jo selvsagt å bare sende en mail; [email protected]

Kan hentes i Oslo, reiser fra landet den 17. August.

 

Er interessert i alle mulige former for tips om pris og hva jeg kan forlange!

 

Takker på forhånd,

 

Raisuddin

Endret av raisuddin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei alle bruker på HW, min første post her, prøvd å følge retningslinjene til best mulig grad, korriger hvis jeg har begått noen feil(!)

 

Prøver å selge en data jeg satt sammen for rundt 2-3 måneder tilbake, er litt nysjerrig på hva jeg kan forlange for datan..

 

 

Intel Core 2 Duo E6300(1,86ghz,2MB)

GEIL 2GB(2x1GB) DDR2 PC6400 800Mhz Ultra(Orange metallic)

Asus Geforce 8800 GTS 320 MB GDDR3

Seagate 320 GB SATA

2 x IDE Harddisker tilsammen utgjør de 500GB

Dvd brenner

Cooler master Centurion 534 Kabinett, med blå neon lys og 2 stillegående kabinettvifter med Cooler master extreme 600w(lavt støynivå)strømforsyning

 

Brukt i kun 2 måneder, selges grunnet flytting til Hong Kong(!) er selvsagt garanti og kvitteringer.

 

Kjøpte den for 9200, satt den sammen selv, og det var 9200 uten DVD brennern og de to IDE diskene.

 

 

Hvis noen er interesserte er det jo selvsagt å bare sende en mail; [email protected]

Kan hentes i Oslo, reiser fra landet den 17. August.

 

Er interessert i alle mulige former for tips om pris og hva jeg kan forlange!

 

Takker på forhånd,

 

Raisuddin

9235800[/snapback]

 

Prossessoren trekker vel ned prisen en del, nå som Quad core 4*2400mhz og 8mb cache ligger på 2k...:S Tipper du får 6500-7000 for den, hvis den selges på finn.no... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...