Solidsturla Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Hei jeg sliter litt i moun&blade...igjen... Jeg prøver å angripe en borg, men alle folka mine bare bugger på stigen og når jeg trodde jeg hadde drept alle så skjedde det ikke noe. Og er det egentlig noe poeng i å angripe en borg? ^^ Håper noen har noen tips til hva jeg skal gjøre Er det egentlig noe story i spillet eller bare handler det om å få en stor hær og slå de andre hærerne? En siste ting fint hvis dere kan anbefale noen mods har sett litt på the last days, men det er alt.
Janerikn Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Eg tror det finst en 300 mod. Sikkert at du begynner med de krigerne eller noe. Eg såg noen videoer av det på youtube
nilsMeister Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 skjer det ikke noe vil jeg tro du ikke har drept alle sammen. det at folka står å humper på stigegreia er sykt irriterenes ja prøv å gå ned også roper du at de skal følge etter deg, så forter du deg opp før dem når dem har gått ned Poenget med å ta over en borg er at du kan stasjonere folka dine der, og dermed få enda flere folk...mer enn det vet jeg ikke I vanilla versjonen er det ikke noen story, bare noen quests.
k_forb Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 TLD - The Last Day er en mod jeg kan anbefale på det sterkeste..
Solidsturla Skrevet 8. august 2007 Forfatter Skrevet 8. august 2007 TLD - The Last Day er en mod jeg kan anbefale på det sterkeste.. 9236357[/snapback] Funker den bra på 808?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå