lodve93 Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Hei! jeg har litt problemer med å finne riktig type spill til en eldre venn... Hun liker strategispill, men ikke basert på å lage landsbyer eller krigføring. Hun liker mer oppgaveløsninger og "tenkespill".. Kommer dere på ett spill som passer til hennes "behov" så vær så snill og list de opp... alle svar blir tatt imot med stor Takk.
Steelrose Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Kan du kanskje si et spill som hun liker, for jeg kommer ikke på et eneste strategispill som hverken er bybygging eller krigføring. Mulig jeg er trangsynt.
Kaare_Jay Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 (endret) Selv om spillet kanskje ikke er helt slik vennen din ser etter så tror jeg Drømmefall ville være et bra valg. Endret 8. august 2007 av Kaare_Jay
nosync Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Ville absolutt anbefalt Myst 5 (tror det er den siste). Masse "puzzles" å løyse og flott eventyr. Mangen eldre jeg vet som liker denne serien. Er ikke kamp eller noe sånt. Hovedsakelig bare med hjernetrim!
lodve93 Skrevet 18. august 2007 Forfatter Skrevet 18. august 2007 Ville absolutt anbefalt Myst 5 (tror det er den siste). Masse "puzzles" å løyse og flott eventyr.Mangen eldre jeg vet som liker denne serien. Er ikke kamp eller noe sånt. Hovedsakelig bare med hjernetrim! 9236495[/snapback] takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå