Gå til innhold

Bilde av lillesøster


Anbefalte innlegg

Måtte prøve å hore litt i PS jeg også, og med en blanding av "riktig" sin tutorial og mine allerede tilegnede photoshopferdigheter kom jeg fram til dette resultatet. Vet ikke om jeg er helt fornøyd eller forholdsvis missfornøyd, men det er da altså derfor jeg legger det ut. Skulle gjerne fått litt mer "glimt" i øyet hennes, fått henne til å se litt voldeligere ut, men alt fototeknisk, bortsett fra det da, er jeg veldig fornøyd med, posen osv. Men, kritikk:)

 

EDIT: Bildet blir betraktelig mye mer fargeløst og har et mye mer dominerende grønnskjær enn i orginalversionen, noen som aner hvorfor?

EDIT igjen: Tror det er ordnet nå.

 

Oppdaterer med et til om tråden holder varmen den har gjort: Mest fornøyd med dette, og må si at litt egen eksprementering hjalp godt på for å forstå den fulle effekten av Riktigs tutorial, og da selv kunne ta litt større sidesprang:

post-131541-1186589843_thumb.jpg

post-131541-1186613075_thumb.jpg

Endret av Cookiebird
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes fargene var veldig bra med tanke på motivet. Det gav det en litt gammeldags "look", og passet bra med utrykket hennes. Er det en truse hun har på hodet?!?

9237473[/snapback]

 

Tror det er et skaut ;)

9237498[/snapback]

 

Kan du legge ut tut fra "Riktig", finner den ikke og ønsker å se hva som er gjort her ;)

 

/L

Lenke til kommentar
Synes fargene var veldig bra med tanke på motivet. Det gav det en litt gammeldags "look", og passet bra med utrykket hennes. Er det en truse hun har på hodet?!?

9237473[/snapback]

 

Tror det er et skaut ;)

9237498[/snapback]

 

Nja, ser da ut som en gammaldags truse på min skjerm ;)

Lenke til kommentar
Synes fargene var veldig bra med tanke på motivet. Det gav det en litt gammeldags "look", og passet bra med utrykket hennes. Er det en truse hun har på hodet?!?

9237473[/snapback]

 

Tror det er et skaut ;)

9237498[/snapback]

 

Nei, det er en truse, og nei hun har slik asiaternese, er ikke noen glassvegg

Lenke til kommentar

Er oppdatert med nytt bilde, som også denne gangen er for livløst i forhold til orginalen. Det oppstår jo en konvertering fra 16 bit til 8 bit, men det skulle da vel ikke bli noe mørkere osv av den grunn. Jaja, får redigere det litt når jeg våkner i morgen slik at dere får se det mer eller mindre slik jeg ser det i PS. Selve monsteret skal ikke være så mørkt som det er nå, selv om bakgrunnen skal være det.

Lenke til kommentar
Synes fargene var veldig bra med tanke på motivet. Det gav det en litt gammeldags "look", og passet bra med utrykket hennes. Er det en truse hun har på hodet?!?

9237473[/snapback]

 

Tror det er et skaut ;)

9237498[/snapback]

 

Nei, det er en truse, og nei hun har slik asiaternese, er ikke noen glassvegg

9237930[/snapback]

 

Bilde #2 var etter min mening bare helt utrolig bra, jeg må få låne denne gærne ungen til å ta slike bilder ;) (Kødda) , men dette var kult !

 

Edit:drykkle999f

 

/L

Endret av relsafus
Lenke til kommentar
Det så bra ut på min skjerm, men det andre bildet var nesten litt skummelt. Fikk litt Blair Witch i hodet av det bildet ;)

9237986[/snapback]

 

Lillesøstre er skummle, spesielt med foreldre på hånd. Men denne virker som om hun nettop har kommet ut fra en hule, som den lille gnomen hun er, og hujer og kjefter på en "intruder".

Lenke til kommentar
Det så bra ut på min skjerm, men det andre bildet var nesten litt skummelt. Fikk litt Blair Witch i hodet av det bildet ;)

9237986[/snapback]

 

Lillesøstre er skummle, spesielt med foreldre på hånd. Men denne virker som om hun nettop har kommet ut fra en hule, som den lille gnomen hun er, og hujer og kjefter på en "intruder".

9238104[/snapback]

 

Tja, har bare storesøster selv, og hun var skummel! Iallefall da jeg var liten gutt ;)

Lenke til kommentar

Til relsafus; Du kan godt kjøpe henne/ leie. Desverre oppererer jeg ikke med mindre enn ukes< priser. én uke? To? Gjerne to-tre måneder, alt for en fin pris.

OT

 

Men hun var vel ikke så verst å instruere. Etter en ti-minutters tid hadde hun denne posen, som hun klarte å holde i kanskje tre bilder, før vekten ble for tung. Dealen var at jeg skulle prøve å fremstille henne som barn, tydelig, men likevel en man ikke messer med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...