Gå til innhold

Ny iMac! Spørsmål om keynote.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wee .. Det har kommet ny iMac. Ser bra ut..

Men er det kommet video sånn at vi kan se keynoten? Føler at man får mer informasjon viss man ser de! (Har sett Iphone og Leopard keynotene og da får man vite det meste!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den nye iMacen ser "fantastisk" ut. Har utrolig lyst på den nye 24", men må nok vente ei god stund før pengene er skrapt sammen.

Noen andre som skal kjøpe den nye iMacen?

Skrevet

hva er keynote? Og JA .. vurderer sterkt å kjøpe denne til stua :D Er det mulig å putte inn RAM selv? Vil gjerne ha den nest dyreste 24" iMac'en, men den har bare 1GB RAM :(

Skrevet

Du kan konfigurere den når du kjøper maskinen.

Når jeg skal kjøpe iMac så skal jeg ha 2GB Minne, også skal jeg oppgradere til 3GB senere, også 4GB etter det kansje.

Skrevet
hva er keynote?  Og JA .. vurderer sterkt å kjøpe denne til stua :D    Er det mulig å putte inn RAM selv?  Vil gjerne ha den nest dyreste 24" iMac'en, men den har bare 1GB RAM :(

9228752[/snapback]

Keynote er presentasjonen, som oftest med mye publikum og Steve Jobs på podiet (Apple-keynoter, men det skjønte du vel.)

Oppgradering av minne er veldig dyrt viss du gjør det som et konfigurasjonsvalg når du bestiller. 5000 kr ekstra for 4 gb på den dyreste 24".. Sykt!!

Men man kan enkelt oppgradere selv!

Skrevet

Ja, det er "waste of money" viss du kjøper ekstra minne på apple.no

Viss du skal kjøpe minne, så anbefaler jeg komplett.no eller andre nettbutikker som selger apple minne til en akseptabel pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...