Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er dyre billetter, men absolutt verdt det. Noen som har noen tall på hvor mange billetter som ble solgt på forhåndssalget?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Vanskelig å si. Tviler på at det er særlig mange som er solgt.

Skrevet

skal på skolen mandag morgen, og er ikke særlig lysten på mer fravær.. tror dere jeg greier å sikre meg billetter via telefon, eller bør jeg gjøre det online??

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Har prøvd å kjøpe billetter via telefon ett par ganger før. Er ganske håpløst å komme igjennom.

Skrevet

Skal også på skola på mandag, og tør ikke sjangse på mere fravær jeg heller.. men finner vel på noe :)

Et par spørsmål:

Ang. Trondheim Rock Festival: kan man kjøpe billett til bare Maiden, eller må man kjøpe for hele greia?

Kan noen som har god oversikt over priser, poste dem?

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Billetten nå blir for Maiden + 2 andre band. Dette er del 2 av Trondheim Rock Festival. Del 1 vil være separat.

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Tror det skal gå bra, men personlig ville jeg nok ikke tatt sjangsen. :p

Skrevet (endret)

Du kan om det er billetter igjen. Er det ikke billetter igjen, så kan du ikke. Enkelt og greit. Om det er flere billetter igjen er selvfølgelig umulig å si, men jeg personlig tror hvert fall ikke det blir utsolgt første dag.

Endret av Hewitt
Skrevet
Du kan om det er billetter igjen. Er det ikke billetter igjen, så kan du ikke. Enkelt og greit. Om det er flere billetter igjen er selvfølgelig umulig å si, men jeg personlig tror hvert fall ikke det blir utsolgt i morgen.

Jeg tror heller ikke det blir utsolgt i morgen. På mandag derimot :p

Tror det skal gå bra, men personlig ville jeg nok ikke tatt sjangsen. :p

Jeg har ikke så veldig mange andre muligheter. Dette må bare funke. Er det sikkert at Posten selger billetter?

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Posten selger billetter.

Skrevet (endret)
Du kan om det er billetter igjen. Er det ikke billetter igjen, så kan du ikke. Enkelt og greit. Om det er flere billetter igjen er selvfølgelig umulig å si, men jeg personlig tror hvert fall ikke det blir utsolgt i morgen.

Jeg tror heller ikke det blir utsolgt i morgen. På mandag derimot :p

JAJAJA, jeg redigerte når lyset gikk opp for meg :p

Edit:

Ja, det er 100% sikkert at Posten selger billetter. Har kjøpt der før, og jeg skal selv hente mine reserverte Maiden-billetter på Posten.

Endret av Hewitt
Skrevet

Jeg skal nok klare det. På Maiden-konserten i Valhall kjøpte jeg billett dagen før av en venn av en som kjenner søstra mi :p

Skrevet

Det går nok fint. Klart, du tar en sjanse ved å drøye to og en halv time, en sjanse jeg personlig ikke hadde tatt hvis det var en konsert jeg MÅTTE på. Men har du ikke noe annet valg, så ... En annen ting du fort kan risikere når billetter til sånne konserter slippes er at systemet til Posten/Billettservice kræsjer, det har hendt mange ganger og er ultrakjipt. Billetter får du jo uansett da hvis du vil samme om det blir utsolgt eller ei, men er litt kjedelig å betale en del mer for svartebørsbillett.

Skrevet

En kamerat av meg fikk kjøpt billett til forrige Maiden-konsert for 50kr. mindre enn orginalpris. Det var rett før konserten startet og vi gjorde det vi kunne for å få selgeren på gli. Han begynte etterhvert å fortelle om at han hadde barn på vår alder osv. :p

Skrevet

Håper de to andre bandene på TRF er brukbare :)

Men, hvor satans dyr blir den billetten til TRF da?

Forresten: (sikkert dumt spørsmål), men har internett-hastigheten veldig mye å si når man skal bestille?

Og det må jo være så og si umulig å skaffe til både Valle Hovin og Lerkendal på en dag?

Skrevet
Jeg så at billettene dine kostet 574+25kr. avgift. Er det bare på forhåndssalget?

Både hans og mine kostet 575,- totalt. Hvis du ser nøye på bildet står det "Inkl. gebyr 25 kr".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...