larsemannen Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Jeg trenger regler til cs compo på et mellomstort lan 30 stk 3v3 blir matchene jeg hakke peil på regeler så hadde vært fint om noen kunne hjelpe helst ASAP!
Forumforumforum Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Ta utgangspunkt i disse, og ha det klart og tydelig FØR compoen starter, slik at det ikke blir krangel under veis.
Jooakim Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Bruk clanbase sine regler, bruk også configen 9220451[/snapback] Hvorfor bruke en online-cup sine regler når en kan bruke allerede eksisterende LAN-compo-regler?
vStyle Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 LAN der vi har er slik... Hvis jeg husker det riktig 2on2 Friendy fire på Buytime 15 sek Freezetime 4 sek Startmoney 800 Roundtime 1.45 Alle våpen tillatt Spectate team only
hiper Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 LAN der vi har er slik... Hvis jeg husker det riktig 2on2 Friendy fire på Buytime 15 sek Freezetime 4 sek Startmoney 800 Roundtime 1.45 Alle våpen tillatt Spectate team only 9224045[/snapback] Ville hatt lenger enn 4 sec freezetime, minimum 7
Jooakim Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 LAN der vi har er slik... Hvis jeg husker det riktig(..) 9224045[/snapback] Akkurat det du lister opp, er nok det minste problemet. Om du leser reglene til TheGathering - så skjønner du hvor detaljerte regler en bør bruke.
vStyle Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Ja, men så er ikke skolelan så dødsseriøst heller. Skummet gjennom The Gathering reglene, Jooakim - skjønner at det kan være komplisert, men det jeg nevnte var basic
Jooakim Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Ja, men så er ikke skolelan så dødsseriøst heller. Skummet gjennom The Gathering reglene, Jooakim - skjønner at det kan være komplisert, men det jeg nevnte var basic9227465[/snapback] Blir et lan noen sinne dødsseriøst? Uansett, når det er (penge)premier i spill, bør en ha ordentlige og gode regler.
vStyle Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Du svarte på ditt eget spørsmål... Det er seriøst når det er penger å vinne. Mmmjo hele LAN'et blir vel aldri seriøst, men her snakker vi skolelan. Hvor folk vent camper i dusiner på assault fordi det er gøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå