Gå til innhold

WoW re-aktivere account

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, teit spørsmål sikkert som nok har en ufattelig enkel løsning, men hvordan re-aktiverer jeg accounten min? Er det foresten noen som spiller WoW som har Vista? Jeg får ikke installert spillet, det går bare vanvittig sakte og stopper helt opp etter noen minutter. Vurderer og gå tilbake til xp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, prøvde det tidligere... Hadde visst byttet passord og glemt det. Men takk uansett :)

Noen som har det samme problemet som meg med installering på vista?

Skrevet
Hei, teit spørsmål sikkert som nok har en ufattelig enkel løsning, men hvordan re-aktiverer jeg accounten min? Er det foresten noen som spiller WoW som har Vista? Jeg får ikke installert spillet, det går bare vanvittig sakte og stopper helt opp etter noen minutter. Vurderer og gå tilbake til xp..

9211270[/snapback]

Prøvd å kjøre spillet som administrator? Om ikke det fungerer kan du vurdere å skru av UAC, da fikk jeg installert spillet hvertfall.

Skrevet

Jeg installerte World of Warcraft på Windows Vista Ultimate (32-bit) i går, og det fungerte utmerket.

Jeg har faktisk fått en økning i FPS etter at jeg gikk fra Windows XP Professional til Windows Vista Ultimate. Regnet med at jeg skulle falle fra ~60 FPS ned til rundt ~40 FPS, men jeg har faktisk gått opp til ~75 FPS :dontgetit:

Har du oppdatert Windows Vista og med nye skjermkort-drivere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...