Gå til innhold

Hvilken crosser skal jeg velge?


Anbefalte innlegg

Har lyst på crosser etter at en venn av meg fikk det, men har ikke så god greie på hva som er bra og hva som er ikke bra. har sett på noen, men vil gjerne høre hva dere mener om dem. Kom gjerne med komentarer om andre.

 

Kan komme opp med 23k og har ikke hatt crosser før.

 

 

jeg har søkt på finn, tinde og autodb og finner ikke så mange med disse kriteriene: Yamaha yz 18-23k, årsmodell 00-06, kubikk 125, fylke hedmark, oppland

 

Desverre finner jeg ikke ut hvordan man legger ut link fra selve crosseren så hadde vært fint om dere kunne gå inn å se selv.

 

autodb.no

 

Takker for alle svar.

Endret av AsKy
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Har lyst på crosser etter at en venn av meg fikk det, men har ikke så god greie på hva som er bra og hva som er ikke bra. har sett på noen, men vil gjerne høre hva dere mener om dem. Kom gjerne med komentarer om andre.

 

Kan komme opp med 23k og har ikke hatt crosser før.

 

 

jeg har søkt på finn, tinde og autodb og finner ikke så mange med disse kriteriene: Yamaha yz 18-23k, årsmodell 00-06, kubikk 125, fylke hedmark, oppland

 

dessverre finner jeg ikke ut hvordan man legger ut link fra selve crosseren så hadde vært fint om dere kunne gå inn å se selv.

 

autodb.no

 

Takker for alle svar.

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/mc/prospect.p...6&username=

http://www.autodb.no/cgi-bin/mc/prospect.p...9&username=

Endret av paalerud
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En kompis av meg har hatt Yamaha YZ125 i tre år nå, og det har aldri vært noe feil med den. Han kjører for øvrig hver helg, så en kan vel si at den har blitt kjørt en del. Steller man godt med sykkelen så holder den som regel ganske lenge.

 

Jeg ville forresten ikke satsa på noe så gammelt som 2000-modell. Den kan se bra ut, men du kan fort få deg en stor overraskelse (snakker av erfaring).

Endret av jorg1s1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...