Gå til innhold

Samsung, nye skjermer, noen som vet noe?


JanBe

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Var inn Lefdal, Forus (Sandnes) i går og spurte om de hadde inne 226BW, men det hadde de ikke og selger gikk inn på data for å se når de fikk inn skjermen igjen, men fikk da opp at "skjerm utgått, nye skjermer kommer innen få uker".

 

Noen som har hørt noe om disse nye skjermene, 22" og 24" aktuellle for meg. Vet at Samsung lanserte nye skjermer sist i februar i år og er det nå i slutten av august de lanserer nye skjermer igjen?

 

Har søkt på nett etter info, men har ikke funnet noen ting. Er Samsung slik som Canon er angående sine lanseringer, ingen vet noen ting, før den dagen Canon legger ut offentlig informasjon på sine websider? Med andre ord man må bare vente og se? :)

 

JanBe

Endret av JanBe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående 226CW Deluxe Edition fant jeg følgende innlegg i denne tråden:

Det eg har høyrt så langt er at CW har høgare kontrast og skarpare fargar enn BW, samt at du er garantert å få S-panelet, som er eit veldig godt panel. Det er ein del som har klaga på A- og C-panela i BW-modellen.

9183289[/snapback]

Bare så synd jeg er fattig student. Har virkelig lyst på en 226CW!

Lenke til kommentar
Angående 226CW Deluxe Edition fant jeg følgende innlegg i denne tråden:
Det eg har høyrt så langt er at CW har høgare kontrast og skarpare fargar enn BW, samt at du er garantert å få S-panelet, som er eit veldig godt panel. Det er ein del som har klaga på A- og C-panela i BW-modellen.

9183289[/snapback]

Bare så synd jeg er fattig student. Har virkelig lyst på en 226CW!

9218059[/snapback]

 

 

Den koster kanskje 200 spenn mer enn BW hvis du har råd til BW....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...