Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bærbar, oppstarts problem


Anbefalte innlegg

har en laptop som jeg har hatt en del problemer med tidligere.. før restartet maskinen av seg selv hele tiden.. fikset slik at jeg kunne se feilkoden først.. søkte opp feilkoden og fikk vite at det kunne være evt ram feil..

nå vil ikke maskinen starte opp lengre.. eller, maskinen går når jeg starter den opp, men kommer ingenting opp på skjermen.. totalt black screen :(

 

noen som vet hva som må gjøres ?

 

Mvh m0003

Endret av m0003
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har en laptop som jeg har hatt en del problemer med tidligere.. før restartet maskinen av seg selv hele tiden.. fikset slik at jeg kunne se feilkoden først.. søkte opp feilkoden og fikk vite at det kunne være evt ram feil..

nå vil ikke maskinen starte opp lengre.. eller, maskinen går når jeg starter den opp, men kommer ingenting opp på skjermen.. totalt black screen  :(

 

noen som vet hva som må gjøres ?

 

Mvh m0003

9208803[/snapback]

 

Jeg tror desverre ikke det er så mye du kan gjøre. Siden det er en laptop det er snakk om, blir det litt vanskeli. Hadde jeg vert deg, ville jeg sent den på reperasjon. Lykke til!

-Joachim!

Lenke til kommentar

da jeg fikk den byttet jeg rambrikkene i forskjellig porter.. den funket da veldig godt over lengre tid, helt til den begynne å "tulle" igjen.. mens nå vil den ikke starte opp.. man hører at maskinen går og alt.. kun blackscreen som er problemet nå.. og hr ikke garanti på den lengre, og i tillegg til det hører jeg at laptop deler er svin dyre.. så jeg vil egentlig bare finne ut hva som være feil viss noen visste det.. (så slipper jeg dyre regninger viss jeg sender den inn ) :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...