Klovlid Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Hei. Har problemer med å få fart på en P3 i Gentoo Linux, det eg ikkje heilt har skjønnt er om P3 modulen eller ka vi skal kalle den kjører. Sjekket i lsmod og kun 3com nettverkskortet som var der, har kompilert kjerne med intel støtte så dette skal vere i orden. MEN finner ikkje ut av ka module P3 eventuellt trenger.
Klovlid Skrevet 4. august 2007 Forfatter Skrevet 4. august 2007 Kan nemne problem som oppstår: Kopiere eg over til denne maskinen, kan du ikkje høyre på musikk fra samme maskin på en tredje maskin. Dette fører til at musikken og kopieringen "lagger".
Klovlid Skrevet 4. august 2007 Forfatter Skrevet 4. august 2007 fant ut av det, mangler berre coldplug og sette det i booten. SÅ tipper eg det skal gå i boks.
Klovlid Skrevet 4. august 2007 Forfatter Skrevet 4. august 2007 fant ut av det, mangler berre coldplug og sette det i booten. SÅ tipper eg det skal gå i boks. 9208687[/snapback] Var visst problemer allikavel med tanke på å kopiere over filer til denne maskinen, går mellom 0 og 70% på en 100mbit link. kjører modulen 3c59x for nettverkskortet.
AlecTBM Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Kan ikke hjelpe deg. MEN det finnes en rediger knapp her på forumet!
Black Star Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Stenger denne på grunnlag av unødvendig bumping. For å unngå bumping og rot som det som oppstår her, bruk rediger-knappen som AlecTBM foreslår.
Anbefalte innlegg