owike Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 (endret) Hei!Jeg har en NAD C320BEE forsterker som jeg kjøpte hos Hi-fi klubben for omtrent 3 år siden, og når sant skal sies har jeg vært utrolig fornøyd med produket.Problemet: De siste månedene har jeg hørt en liten skurrelyd fra ene høytaleren uten å tenke så mye over det. Det kommer fra det éne diskantelementet. Nå gikk jeg inn for å feilsøke, og skifet først om høytalerkablene for å sjekke om det var høytalerne som var i ustand. Problemet flyttet seg da fort og gale over til neste høyttaler ) Ikke bra, så ok, da står jeg vel igjen med 2 mulige årsaker - svakheter i éne kabelen (lite sannsynlig) eller et eller annet galt ved det éne lyduttaket til forsterkeren. (Høyre uttak for å være nøyaktig)Noen som tror det er noe annet som er feil? Garantien er vel utløpt etter 3 år. Isåfall noe jeg kan fikse selv? Har basis/amatørkunnskaper om elektronikk da jeg har gått GK elektro. Endret 24. april 2018 av Uderzo anonymisert
Elgvenn2 Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Garantien etter forbrukerkjøpsloven er 5 år så fremst produktet er ment å vare vesentlig lenger enn 2 år. Jeg skulle vel tro at en god forsterker er ment å vare vesentlig lenger enn 2 år.
Bluum Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Ikke gøy å lese, har eslv kjøpe C320BEE. Håper min holder litt lengre. Jeg ville kontakter Hi-Fi Klubben og spurt hva slags rettigheter du har, og om de kan hjelpe deg med det. Hvis det ikke er gratis å fikse forsterkeren så kan de i alle fall hjelpe deg med å bestille deler dersom du vil gjøre det selv. Har du forresten lagt merke til at lyden i venstre kanal er litt høyere enn i høyre? Eller er det bare jeg som sitter litt nermere venstre høyttaler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå