Gå til innhold

sublime signaler - hva og hvordan

Ni kon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan forklare hva som menes med sublime signaler, hvordan de oppfattes og hvordan vi ubevisst sender de. Er det ulike sublime signaler i forbindelse med kjønn og alder?

Noen som har noe info, linker +++?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sublime vs. Subliminal

Sublime = sublim på norsk, har vel tilsvarende betydning på norsk som på engelsk, regner med dahle blanda disse to. Siden "sublime signaler" ikke gir noen som helst mening. durp durp

edit: fikse hotlinks, oald leker homo

Endret av Carl M
Skrevet (endret)

Er ikke helt sikker på hva du er ute etter, men du kan vel begynne med å titte litt i noen bøker om NLP for å se om det er hva du er ute etter.

Endret av Skarstad
Skrevet

Med sublime signaler mener jeg signaler som vi sender med kroppen vår.

La oss anta at følgende skjer:

Jeg ber om lønnsforhøyelse hos sjefen. Jeg svetter, viker blikket, klør meg i nakken, generelt sender jeg dempende signaler = null mer lønn

Men hadde jeg under forhandlingene holdt blikket, og brukt mer dominante signaler hadde jeg fått mer i lønn

Heter ikke dette sublime signaler? Signaler som sendes bevist og ubevist `?

Skrevet

9202937[/snapback]

Kan vi bare bruke kroppsspråk om det da?

Skrevet

9202937[/snapback]

Kan vi bare bruke kroppsspråk om det da?

9203469[/snapback]

Word.

Under puberteten er kroppspråket mer flyktig enn ellers, det vil si at det snakker mer fra levra enn munnen. Når man blir eldre er det større muligheter for å trene opp kroppsspråket til å følge talen. :)

Skrevet
Var det dette de testet på Mythbusters? Bare at de testet om planter sendte ut slike signaler?

9204213[/snapback]

Njaaah, det var noe cellegreier, det, om at alle levende organismer kan kommunisere med hverandre. Jeg tror Øyvind er mer ute etter hvordan man folker måten mennesker bruker kroppsspråket ubevisst til å gi utrykk for ting - mennesker i mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...