VikinGz Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Jeg har noen venner som er i spania nå om dagen, jeg har sendt noen sms til de, og på påløpende faktura hos telenor står det fortsjatt 0kr... Det er egne priser for SMS og MMS i utlandet og til utenlandske nummer Det står ingenting om priser til utlandet, bare priser i utlandet og til utenlandske nummer Noen som vet om det stemmer?
cyclo Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Om dine venner har norske mobil abbonement og oppholder seg i spania betaler du ikke noe mer. Ringer/sender du SMS til et norsk nummer vil du alltid betale det samme uansett hvor i verden mobilen med dette nummeret befinner seg. Det som derimot skjer er at mottakeren som har tatt med seg sitt nummer til utlandet må betale for å motta samtaler (noen steder også sms).
VikinGz Skrevet 3. august 2007 Forfatter Skrevet 3. august 2007 ser ut til at det ikke koster noe å ta i mot til de jeg kjenner som er i spania. Så da er det gratis =) mms må jeg også sjekke =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå