Mogge Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Hei Noen som har noen erfaringer med W880i? Synes det er en utrolig fin telefon. Ser forøvrig også at den må ha blitt veldig rimelig i det siste. Koster kun 499.- hos Spaceworld med Telenor abo. Noen erfaringer? Setter pris på all tilbakemelding.
mortengutt Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Det er absolutt en fin telefon. Men når du skal kjøpe telefon så må du jo først liste opp hva slags funksjoner du vil ha i en telefon da. Om musikk er viktigst så er jo W880 et bra valg da den var walkmanplayer 2 og du kan spille musikken med trådløst hodesett. Skal du ha bra kamera så er ikke W880 den beste, radio har den heller ikke. Men ellers er det en veldig fin telefon. Så du må nesten liste opp litt hva du vil ha i en telefon, og ikke bare se på utseendet, hehe
mrfitness Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 er fornøyd med mobilen utenom kamera men ellers bra batteri, skjerm , og størrelse 499,- med abm er ikke så ille synes jeg når man får med utstyr til ca 400-500 kr ( 1 gig minnekort og høytalere) men tar du mange bilder anbefaler jeg heller k810i som man noen steder får for 1 kr med abm
Mogge Skrevet 6. august 2007 Forfatter Skrevet 6. august 2007 Takk for hjelpen. Fant ut at musikk var viktigere enn kamera, også størrelsen er viktig. Da bestillte jeg en slik, bare å krysse fingrene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå