Xilence Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Hei hei. har et leit problem med steam. problemet er at etter installeringen, kommer denne oppdateringen. etter det skjer det ikke noe mer. kan ikke åpne steam og steam ikonet vises ikke. i oppgavebehandling står steam med ca. 17k bruk av memory usage hver gang jeg prøver å starte opp steam. dette begynte igjen etter at jeg la inn mouse fix reg, noe som ikke har noe å si sier en kamerat. Hva i hell kan det være? problemet har foregått over lengre tid og flere ganger.
Roska Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 hemm. da kan det være noe med at den ikke får tilgang til internett på ett eller annet vis. kansje du kan gå inn og se på firewallen din og slå den av og kansje prøve på nytt. :S ellers ville jeg har avinstallert steam og alt som har med den og gjøre og gå på steampowered.com og lastet det ned på nytt. eller gå på forumet deres og lese litt. ellers kan jeg fåreslå REBOT hele F pcn:P hehe mvh Roska^^,
Xilence Skrevet 3. august 2007 Forfatter Skrevet 3. august 2007 hemm. da kan det være noe med at den ikke får tilgang til internett på ett eller annet vis. kansje du kan gå inn og se på firewallen din og slå den av og kansje prøve på nytt. :Sellers ville jeg har avinstallert steam og alt som har med den og gjøre og gå på steampowered.com og lastet det ned på nytt. eller gå på forumet deres og lese litt. ellers kan jeg fåreslå REBOT hele F pcn:P hehe mvh Roska^^, 9198243[/snapback] Fant ut av problemet. leste litt rundt på hjemmesiden og fant ut at TuneUp visstnok kolliderte litt med steam så jeg måtte slå den av for at steam skulle funke...litt kjipt, men verdt det Men så er det en annen ting i CS, og det er denne Mouse fixen som skal fjerne denne smoothen på musen i cs. jeg har lagt inn reg filen og restartet men vil ikke funke skikkelig
Nukem Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 (endret) Hvis du ikke har brukt mousfix før, er det en liten mulighet at du rett og slett ikke legger merke til at du har den installert. Skjønte rett og slett ikke vitsen med det i begynnelsen. Når jeg ble litt mer vant med det, syns jeg det var dårlig. Etter en lengre periode var det helt topp. Hvis jeg tok feil av at du prøvde å fjerne mousefix, fins det en reg fil som fjerner den like lett som du installerte den;> Endret 3. august 2007 av Nukem
Xilence Skrevet 3. august 2007 Forfatter Skrevet 3. august 2007 Hvis du ikke har brukt mousfix før, er det en liten mulighet at du rett og slett ikke legger merke til at du har den installert. Skjønte rett og slett ikke vitsen med det i begynnelsen. Når jeg ble litt mer vant med det, syns jeg det var dårlig. Etter en lengre periode var det helt topp. Hvis jeg tok feil av at du prøvde å fjerne mousefix, fins det en reg fil som fjerner den like lett som du installerte den;> 9203791[/snapback] hmm...er noe dritt når jeg spiller pcw osv. Når jeg skal sikte til sidene kjapt, følger ikke våpenet med i samme fart som musen gjør, om du skjønte det. Har samme sensitiv på windows og i cs som før da det funket. fixen har funket før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå