thehazen Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Jeg har en drøm om og starte min egen spill butikk, her jeg bor så er det heller lite av den slags men jeg vet att kundebasen finnes her. Er det noen som har linker til info eller generelle tips om hvordan man skal få til dette? om noen vet noe så skrik ut. Takk!
Gojira Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Foreslår at du skaffer deg betraktelig med erfaring om det å jobbe i butikk først. Etter det er gjort så tar du kontakt med ebgames eller game og spør om å få starte en franchisebutikk. Om du starter en helt egen butikk vil du ikke holde ut lenge i disse dager. Man har ikke sjangs til å få like gode innkjøpsrabatter og når du da må selge spill til langt over markedspris for å få sjappa til å gå rundt vil folk heller kjøpe spill på nett alikevel. Dette var veldig grovt av hva som kan lønne seg å gjøre GUd løck!
IceDale Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Skal du starte butikk kan det sikkert lønne seg med littegran kursing eller skole først. Skatteregler, avgifter, merverdiavgift, arbeidsgiverannsvar and the list goes on. Har null erfaring eller kunnskap, men vil tro at det er mulig med en form for etableringskurs gjennom NAV? Eventuelt kan du sikkert snike deg med noen åpne kurs ved det lokale universitet eller høyskolen i området.
Kongle2 Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Her er en link som er veldig grei http://www.bedrebetingelser.no/etablering/...registeret.html Tror du vil finne det meste du trenger der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå