Gå til innhold

Hjelp til verden 4 og 7 på ds mario


Kjellis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må klare bossen på brett 3 og 6 (tror jeg det er) som mini-mario. Da vil du 'ramle' ned i en gang etter at du har klart verdenen, og komme til disse 2 andre :)

9192444[/snapback]

 

 

Prøvde som du sa nå, men f.eks på verden 5 der bossen er en orm, så går det jo ikke an å ta ormen når en er mini-mario :hmm: . Ormen tar man ved å hoppe på hodet på den, men det funker ikke når man er mini! Samme gjaldt på verden 5, som mini klarer man jo ikke å skade bossen (her en stor bie som legger seg ned og som man skal hoppe på magen for å skade).

Noen tips???

Lenke til kommentar
Du må klare bossen på brett 3 og 6 (tror jeg det er) som mini-mario. Da vil du 'ramle' ned i en gang etter at du har klart verdenen, og komme til disse 2 andre :)

9192444[/snapback]

 

 

Prøvde som du sa nå, men f.eks på verden 5 der bossen er en orm, så går det jo ikke an å ta ormen når en er mini-mario :hmm: . Ormen tar man ved å hoppe på hodet på den, men det funker ikke når man er mini! Samme gjaldt på verden 5, som mini klarer man jo ikke å skade bossen (her en stor bie som legger seg ned og som man skal hoppe på magen for å skade).

Noen tips?

9195363[/snapback]

Det går, det er bare en smule vanskeligere, du gjør akkurat det samme som du normalt ville gjort, men du må ta høyde for at du er lettere og dermed faller saktere.

Lenke til kommentar
Du må klare bossen på brett 3 og 6 (tror jeg det er) som mini-mario. Da vil du 'ramle' ned i en gang etter at du har klart verdenen, og komme til disse 2 andre :)

9192444[/snapback]

 

 

Prøvde som du sa nå, men f.eks på verden 5 der bossen er en orm, så går det jo ikke an å ta ormen når en er mini-mario :hmm: . Ormen tar man ved å hoppe på hodet på den, men det funker ikke når man er mini! Samme gjaldt på verden 5, som mini klarer man jo ikke å skade bossen (her en stor bie som legger seg ned og som man skal hoppe på magen for å skade).

Noen tips?

9195363[/snapback]

Det går, det er bare en smule vanskeligere, du gjør akkurat det samme som du normalt ville gjort, men du må ta høyde for at du er lettere og dermed faller saktere.

9197893[/snapback]

 

Yepp, fant ut det ja, og jeg måtte trykke ned slik at mario faller raskere.

...men hvordan bli liten på verden 5 slik at jeg kommer meg til verden 7?

Like før jeg går inn boss-døra på v5, så ser jeg at det er en stor mynt og en spørsmålsboks (antakelig mini-mario), men hvordan kommer jeg meg ned dit?

Lenke til kommentar

Eventuelt så kan du samle på minimariosoppen på den nederste skjermen. Det gjør du ved å gå inn i et minimariosopphus eller bruke de andre metodene som gjør at minisoppen ligger klar der nede. Da kan du også spille gjennom hele brettet som normal og ta soppen på slutten før du dreper bossen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...