Gå til innhold

Bærbar til spill og multimedia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde gått for den første pcen du linker til. (Acer Aspire 5290G)

 

Det er en kjempe bra pc'e og tipper du blir fornøyd.

 

Å kjøpe på elprice tror jeg heller ikke er så dumt etter som det er en butikk du kan henvende deg til hvis noen feil skulle oppstå, ser heller ingen nettbutikker som selger den billigere heller.

Lenke til kommentar

Ja fint med en Ekstern harddisk (USB disk) ved siden av.

 

Når det gjelder spill vil den nok takle Battlefield 2 bra, men tror ikke det er noe å satse på at den vil takle de mest krevende spillene som kommer om 1 år, men tror den klarer seg bra. Er egentlig ingen andre bærbare på markedet som har så veldig mye bedre grafikkort.

Lenke til kommentar

Personlig ville jeg gått for Dell XPS m1710, men den er litt dyrere, men også en del bedre. XPS m1710 kan fåes med Geforce go 7950GTX 512mb skjermkort, som er en god del bedre en Geforce 8600M-GT

Eneste minuset med XPS m1710 er at den ikke har støtte for DX10 men Geforce 8600M-GT er ikke kraftigt nok til å kjøre DX10 spillene bra uansett, + at de fleste spillene som kommer med DX10 har også DX9.0c støtte.

 

Hvis du skal ha en av de 2 du har linket til hadde jeg gått for den første garantert. Den har bedre skjermkort og prossessor, noe som er viktig når du skal spille.

Lenke til kommentar

Da ble det til slutt til at jeg kjøpte Acer Aspire 5920G :D

 

Denne anbefales så bare det Battlefield 2 høyestegrafikk uten lagg :)

 

PS. USB porten som er med dvd leseren tar ikke anig med min usb mus som det sies ikke skal vere riktig :)

 

 

 

Takker for hjelpen å tips :):D:thumbup::yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...