Gå til innhold

Ny stille pc til ca 10.000

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Maskinen skal settes opp med Windows Vista og skal i utgangspuktet ikke benyttes til spill.

Bruk: I windows jeg pleier å kjøre tunge programmer samtidig(Adobe premiere, Adobe photoshop, diverse encoding, etc). Felles for de fleste av oppgaven er at disse er tidkrevende...

Til ovennevnte bruk har jeg forsøkt å sette sammen en pc, er ikke sikker på om den helt optimal men håper at noen av dere kan komme med tips til forbedringer/endringer...

Forslag til ny stille pc

edit: glemte å skrive at tastatur/mus/skjerm har jeg allerede og skal ikke byttes ut. Er det evt andre ting som f.eks kabler e.l. som jeg har glemt å legge til?

Endret av JaneATaber
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok valgt E6850 istede for Q6600.. Er vel ingen av de programmene som støtter 4 tråder..

Men husker ikke helt hvordan de programmene du nevner fungerer med Q6600.. Men tror du vil få mer ut av E6850..

Skrevet (endret)

Dersom han bruker flere programmer samtidig vil han få nytte av en firekjernersprosessor, selv om programmene i seg selv ikke støtter mer enn to kjerner.

EDIT: Så bra ut det oppsettet der, et alternativ til kabinettet: LIAN LI PC6070Scand V2.

Pass på når du evt bestiller at velger Mist PSU'en med kabler eller at du bestiller kabler i tilleg. Det finnes nemlig to forskjellige versjoner.

Endret av Windkin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...