AnaXyd Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Hvis CPU'en får for mye strøm, resulterer jo dette i veldig mye varmeutvikling. Hvis ikke trådstarter har tuklet med noen innstillinger i BIOS, kan dette kanskje være et PSU problem..
Triplex987 Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Skrevet 30. juli 2007 vell...Jeg har ikke tykla med noe i BIOS...vet ikke hva det er engang =S Vil bare få fiksa PCen min ;P
AnaXyd Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Det skal vi nok klare.. Hvis du nå gjør det med å åpne pc'en, og gir oss tilbakemelding skal vi hjelpe deg videre!
Triplex987 Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Skrevet 30. juli 2007 (endret) ok Men kan ikke gjøre det akkuratt nå...har besøk... Men gjør det etterpå EDIT: Når jeg er inni PCen...hva skal jeg gjøre da lissom? Bare blåse bort støvet? Og sjekke den tingen som jeg ikke husker hva var atm? Endret 30. juli 2007 av Triplex987
Triplex987 Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Skrevet 30. juli 2007 uhmm...Jeg vet dette høres litt dumt ut, men...Fikk ikke åpna PCen >.< Det var to skruer bak som jeg skrudde av, men den satt fortsatt fast... =/ Så under å rundt PCen, men var ikke noen flere skruer... Men, fikk sett på den vifta som er synlig utenifra, og den var det GRISE MYE støv på... Fikk blåst av det meste, men det er litt igjen, men det tar jeg bare med støvsugern etterpå...
AnaXyd Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 IKKE bruk støvsuger! Hvis du skal bruke en støvsuger, må den være anti-statisk. Desverre så er det mye som må passes på, og jeg fikk selv vite dette for noen måneder siden. Ta heller å kjøp en "luft-på-boks" og blås vekk alt du ser med den. Prøv også å få opp dette sidedekselet. De pleier å sitte godt, så du må bare ta i.
Triplex987 Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Skrevet 30. juli 2007 Er det helt safe og "bare ta i", da? Er redd for å ødlegge hele dritten =S
AnaXyd Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Så lenge du tar i kabinettet først, slik at du får lik jording som kabinettet, er det trygt å grave nedi der..
Triplex987 Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Skrevet 30. juli 2007 ok... Men funker det å bruke hårføner til å få vekk støvet?
WheelMan Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 (endret) ok... Men funker det å bruke hårføner til å få vekk støvet? 9177158[/snapback] Nei, KUN hvis den er antistatisk, men kjøp deg en boks med LuftPåBoks du , finnes på Clas Ohlson o.l. Endret 31. juli 2007 av WheelMan_92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå