Spragleknas Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Bruk: Forum -> Lyd og bilde -> Hjemmekino -> HTPC
Spragleknas Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Skrevet 30. juli 2007 Er ikke stue-pc, mediasenter og HTPC det samme da? Ihvertfall i min bok... (btw - følger du etter meg... )
skumlerud Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 (endret) Er ikke stue-pc, mediasenter og HTPC det samme da? Ihvertfall i min bok... (btw - følger du etter meg... ) 9173114[/snapback] Hehe, for å komme opp i et anseelig antall poster har jeg bestemt meg for å skrive en post bak deg i framtiden Eller vi kan si det sånn at det er umulig å ikke følge etter deg siden du har over 7000 poster... Når det gjelder HTPC spørsmål her så står det vitterlig "stue-PC" i forklaringen på hva dette underforumet inneholder; og du har jo just bekreftet at stue-PC er det samme som HTPC Endret 30. juli 2007 av skumlerud
Spragleknas Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Skrevet 30. juli 2007 Ja, det er det som er problemet; HTPC-kategorien ble laget da denne ikke var dekkende. De glemte vel å endre navn på denne? Det er uansett "smør på flesk". Ang. 7K så er det litt flaut å bruke så mye tid på dette - men det er jo over 5 år ihvertfall...
reidar76 Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 (endret) Bruk:Forum -> Lyd og bilde -> Hjemmekino -> HTPC 9171827[/snapback] Det er mange som blander sammen begrepene, og spesielt er det mange som bruker begrepet HTPC (hjemmekino) når de egentlig mener en stue-PC med Media Center. Jeg bruker ofte Media Center for å ta opp TV-programmer, lytte på musikk og radio, surfe på nettet, chatte med Messenger m/web-cam osv. Ergo en stue-PC som ikke brukes så ofte til hjemmekino (HTPC). Endret 31. juli 2007 av reidar76
Spragleknas Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Skrevet 31. juli 2007 Vel, i mine øyne er til og med stickyen på HW som tar opp dette feil - les eks. andre definisjoner på HTPC (eks. Wikipedia). Jeg mener at disse begrepene er det samme - men at denne kategorien er feil å poste i mtp. div hjelp etc. (den burde vært slettet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå