Zepplin Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 I det jeg skrur på pcen kommer den svarte skjermen der den ramser opp og sjekker at alt stemmer. Men den går ikke lenger enn Main Processor: Amd Athlon... Jeg får heller ikke gått inn på bios eller noe, ettersom den ikke går lenger. Noen som vet hva som kan være galt? Vil det si at pcen ikke finner resten av delene? :/
Zepplin Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 Hva mener du med å resete bios? Hvordan gjør jeg dette?
Pastafarian Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Flytt en jumper eller ta ut batteriet uten strømkabelen i . Sjekk manualen. Gjerne omtalt som Ccmos. Systemet tar en selvsjekk når du starter opp og det er denne som stopper. Prøv å fjern evt nye komponenter som USB enheter, harddisker, minnebrikker osv.
VikinGz Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Flytt en jumper eller ta ut batteriet uten strømkabelen i . Sjekk manualen. Gjerne omtalt som Ccmos. Eller holde inn en knapp 30 sekunder. Men unasett... ta ut alle kabler også ta ut batteriet i hovedkortet. La det være av en stund og sett det inn igjen, og så koble til alt og starte maskinen og se om du kommer lengre nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå