_Lawless_ Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Kommer ikke på noen andre å spørre, så jeg prøver her. Denne lille (men meeeget store) krabaten kom innom hagen en dag. Vi hadde besøk av to stk i fjor og. Kan noen si meg hva det er? Flue? Veps? Utenomjordisk? Med følehorn og brodd er den like lang som en fyrstikeske. Håper noen kan svare Kai
Dan_H Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 En kjempetreveps: http://www.nhm.uio.no/ekle_kryp/krypene/in...er/treveps.html Nasty insekter, flykter i redsel når jeg ser en.
Konnis Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Fy faen, for et kryp! Hadde blitt helt sjokka hadde jeg sett et! :O
Roiku Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 (endret) Grøss! Se den nåla! BCG og stivkrampe blir peanuts i forhold til den der. Håper den ikke har gift i tillegg? Det som ser ut som en lang brodd bakerst, er eggleggingsrøret. Puh.. Endret 29. juli 2007 av Steffenm
_Lawless_ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 Takk Dan_H for svar. Har prøvd å google litt, men fant ikke noe. Da kan vi fortsette "sommeren" på vestlandet litt roligere til sinns.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå