Gå til innhold

Hp Dv6525 Tråden...


Anbefalte innlegg

Hei...

 

Har nå bestemt meg for å bytte ut min 2 år gamle Tundra 1557 med 1Gb minne og Xp med en Dv6525ea med intel prosessor, 2Gb minne og Vista. Har nå hatt min dv 6525ea i 4 dager og er foreløpig svært misfornøyd. Den nye pcen bruker 48 sekunder på å slå seg av og 2 minutter og 10 sekunder for å slå seg på. Da er kun programmene som fulgte med installert. Forøvrig en masse unødvendige hp programmer. " Glossy" skjermen er ikke å anbefale, trur ikke jeg blir vant til den. Innebygget webcam virker sjeldent, må inn i "enhetsbehandling" og deaktivere og deretter aktivere for å få det til å virke. Forøvrig følger det ikke med programvare slik at dette kan brukes utenom Messenger. Pcen er utrulig treg å slå på. Er det tregt fordi det er Vista? Ikke vet jeg, men trudde Vista skulle jobbe kjappere eller ihverfall like kjapt som Xp. Den er ikke treg når en først har kommet inn i Vista. Designet på pcen er veldig bra, den ser faktisk litt stilig ut. Men tastatur og knapper virker litt "billig" når det trykkes på. Batteriet har også dårlig levetid. Hva synes dere andre som har kjøpt en slik..?

 

mvh Skuffet dv6525ea eier.

Endret av NorKing1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...