Gå til innhold

Spørsmaål angående Visa som betalinsmåte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et par uker uten spilletid fant jeg i dag ut at det var på tide å begynne igjen,

orket ikke dra til byen så fikk Mamma til å låne meg Visa kortet. Etter 2-3 feil på Verfication code eller hva det var så får jeg det endelig riktig. Men når jeg trykket Finish knappen kom jeg tilbake på hoved menyen i Account Management. Der sto det at accounten var frozen enda.

Snart 3 timer siden nå, så jeg lurte på om det har skjedd noe så registreringa ikke ble fullførst eller noe? Eller om det bare tar så lang tid?

Takker for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Accounten skal bli åpnet umiddelbart når du har slått inn payment riktig.

Da jeg prøvde å åpne accounten min i dag med visa så fikk jeg feil selv om jeg vet at jeg har skrivd inn riktig og har penger på kortet. Så nå er den låst intill vidre pga bare 3 feil forsøk per dag.

Skrevet

prøvde flere ganger nå men fikk sånn beskjed om at jeg hadde gjort det feil for mange ganger -.-

Men lurer nå på om det er mulig å kjøpe game card på nett å få sent koden via e-mail eller noe sånt? None som vet hvor man kan gjørde det vis mulig?

Skrevet
Enten dra på butikken og kjøp gamecard, kan for så vidt bestille hos cdon.com osv. Eller vent 3 dager og prøv igjen.

9164000[/snapback]

Man trenger bare vente 24 timer..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...