Gå til innhold

Led Zeppelin med ny turne?


Fanta4free

Anbefalte innlegg

hørte rykter om fra en kamerat av meg at de skulle på turne i gjen....

 

noen som kan si meg om dette stemmer og om de kommer til norge?? håper på det ass

 

var rykter om at brodern til han som var død der skulle spille for han ell no i den duren der eller noe.

jeg husker ikke helt riktig jeg og kjenner ikke gruppa helt men liker noe av de liksom.

 

 

hehe.... takker for svar vis jeg får :)

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingen kilde på det (har ikke letet etter det, dog), men en kamerat av meg, som er stor Zeppelin-fan akkurat som meg, fortalte meg at de skulle ut på turné igjen, mest sannsynlig til neste år. Men dette er vel bare rykter foreløpig, er ikke bekreftet. Men Zeppelin skal jo slippe ny samleplate i mange forskjellige utgaver og en ny utgave av The Song Remains The Same-DVD-en i november, så det kan jo hende det er i forbindelse med dette. Uansett er det ikke usannsylig, da det har versert rykter om dette lenge og som sagt så er det naturlig at en slik turné ville vært i forbindelse med de nye utgivelsene i november. Uansett, skulle slikt skje, så er det selvsagt ingen som vet hvor de kommer til å opptre før turneen og spillesteder er annonsert. Bonhams sønn har for øvrig spilt sammen med de andre Zeppelin-gutta ved flere anledninger tidligere, så det vil være han som spiller for John Bonham i så fall, ja.

Lenke til kommentar

"On June 25, 2007, World Entertainment News reported that Led Zeppelin had allegedly agreed to re-form for a special memorial concert in honor of Ahmet Ertegun, the founder of Atlantic Records who died in December 2006. It was also reported that if the concert went well, the band would go on tour in 2008. The same report suggested that the three surviving members would be joined on drums by John Bonham's son, Jason. [64] However on June 28, Robert Plant made it clear at a press conference that the reunion discussions were false, and once again, the hopes of a Zeppelin reunion were shot down."

Kilde: Wikipedia

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...