Gå til innhold

har mistet koden til sim city 4. trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

pcen min kræsja og jeg har fåt fiksa den men heile hardisken e slætta(næsten)..

også finn jeg ikke manualen tel sim city 4. der koden står. har noen et forslag til hva jeg kan gjøre?

Endret av olek101
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at kontakt at du har original CD/DVd av Simcity 4, snu plata rundt og se på det innerste sporet på plata, der står det et seriell nummer til plata. du kan prøve å kontakte EA Games, forklar situasjonen og som "bevis" på at du har original plate så kan du referere til seriellnummeret på plata...

(Når du snur plata rundt og ser på den blanke siden så se på den blankeste ringen hvor det ikke ligger noe data, her er det trygt på et nummer 501XXXXXX (XXXXXX), på din plate vil det være et lignende nummer)

så er EA Games "snille" og forståelige så vil du få nytt nummer, verdt et forsøk ihvertfall.

Frankie

Stabekk

EA Games og forklar situasjonen

Skrevet
Regner med at kontakt at du har original CD/DVd av Simcity 4, snu plata rundt og se på det innerste sporet på plata, der står det et seriell nummer til plata. du kan prøve å kontakte EA Games, forklar situasjonen og som "bevis" på at du har original plate så kan du referere til seriellnummeret på plata...

(Når du snur plata rundt og ser på den blanke siden så se på den blankeste ringen hvor det ikke ligger noe data, her er det trygt på et nummer 501XXXXXX (XXXXXX), på din plate vil det være et lignende nummer)

så er EA Games "snille" og forståelige så vil du få nytt nummer, verdt et forsøk ihvertfall.

Frankie

Stabekk

EA Games og forklar situasjonen

9156168[/snapback]

Går det ann og gjøre slik da? If so, har jeg lært noe nytt :D

Skrevet

Du kan gå inn på sider og finne serial til spillet, fullt lovlig. Men bare vis du eier spillet selv, dette blir selfølgelig ikke sjekket men står at hvis man ikke eier spillet skal man ikke ta noen serials fra siden, også slikt med crack. Så det går da fint.

Skrevet

Problemet er bare at du ikke vet om noen har registrert den serielle koden tidligere. Men selvfølgelig hvis man har original spill og det ikke finnes noen andre måter enn det jeg har beskrevet så hvorfor ikke.

Jeg tror egentlig min metode vil fungere for de fleste spill, men dog kun hvis spill selskap er snille til å gi deg en ny kode.

Frankie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...