Gå til innhold

Liste over norske Two Worlds-spillere

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I går kjøpte jeg meg spillet Two-Worlds, og etter mye om og men fikk jeg spillet til å virke (problemet var faktisk at jeg ikke hadde den nyeste versjonen av windows media player). Jeg gledet meg selvfølgelig voldsomt til å spille online, jeg synes nemlig at det er mye artigere å spille sammen med andre enn alene.

Så da spillet kunne spilles, registrerte jeg meg og lagde en bruker, for så å gå på den serveren med mest spillere på. Jeg lagde da en character for å teste, og etter det innså jeg at jeg måtte bruke penger på å lage en ny. Heldigvis (!) fikk jeg en haug av penger fra en erfaren spiller slik at jeg kunne lage meg en (og hundre om jeg ville) nye characters.

Så kom problemet med online-gaming i Two Worlds, jeg kunne ikke joine noen andre sine spill, kun hoste mitt eget. Fant etter hvert ut via support-forumet deres at man må åpne noen porter i ruteren og/eller brannmuren for å joine spill, dog ikke for å hoste. Fikk så gjort det, og nå kan jeg bli med i andre sine spill.

Så kommer hovedproblemet, størsteparten av brukerbasen til spillet er enten tyske eller polske, så og si ingen prater engelsk. Derfor kunne jeg nå tenkt meg at alle de som spiller Two Worlds her, skriver hva de kaller seg, så kan vi hjelpe hverandre og spille sammen (avtale tid når vi skal starte et "game" i spillet). Håper at dette kan hjelpe en del, og gjøre spillingen morsommere. :)

Norske folk som spiller Two Worlds

• Svinat (Svinat)
  • HiddenEvil (Kelian)
  • Zithor (Zithor)
  • Tittoffer (Titoffer)
  • pantzman (PantZman)
  • Prebersen (Pipeba)

Forslag til navn på et norsk guild:

• The Norwegian Vikings
  • The Devines

Endret av Svinat
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supert, er enig i at det er ekstremt mange polske/tyske, men det har vel med at spillet kom i salg der mye tidligere enn her. Jeg vet at det er flere her som spiller Two Worlds, så jeg håper at også flere vil spille online. :)

Skrevet

Spiller litt på rpg servers nå som jeg er ferdig med singleplayer. Det vil si, når pcen funker igjen :p Går under navnet Zithor :) Ufattelig mangen polske og tyske ja =/

Skrevet
Gidder du forklarte kort hva Two Worlds går ut på?

9160809[/snapback]

¨

hmm... Står mye om det på www.2-worlds.com

jeg ville lest mer om det der.

Jeg tror det skal finnes en demo, men er ikke helt sikker... www.google.com :)

Skrevet

I singleplayer går det ut på at du skal redde søsteren din (du spiller hovedpersonen) som har blitt kidnappet av noen mystiske folk som vil ha noe som tilhører i familien din. Du må da samarbeide og gjøre som de vil, men du kan samtidig opprettholde kontakt med søsteren din gjennom noen mystiske "bånd" som dere har.

Jeg har ikke spilt det så mye, og jeg vil heller ikke røpe så mye om hvordan selve historien er.

Online spiller du en person, da må du velge profesjon som f.eks warrior, archer osv. Spillet går i og for seg ut på slossing og å gjøre quests, men det er ikke noe slik som mining osv. som det er i WoW.

Grafikken er jeg utrolig imponert over, faktisk, og gameplayet er strålende. Så om vi bare kunne fått noe online spilling sammen hadde det vært enda morsommere. :)

Skrevet (endret)

Hei

Har kjøpt meg Two Worlds har holdt på en stund hehe..

Hørtes kjekkt ut å spille sammen med andre norske spillere helt enig alt for mange tyskere som nesten ikke kan engelsk :)

Helt til slutt har jeg et forslag om å lage guild ikke noe vikti men at det er bare for eksempel skandinavske spillere med i guilden bare et forslag.... :D

Kalle navn: Tittoffer

Ikke akkuratt noe killer navn hehe

Endret av Tittoffer
Skrevet

Da var listen oppdatert. Jeg vet ikke når vi skal spille egentlig. Til helgen kanskje? Jeg har en tyv på nivå 12 nå. :)

Titoffer: Dersom du har Windows XP kommer screenshots i mine dokumenter/TwoWorlds files eller noe i den duren.

I vista havner de i brukere/brukernavn/dokumenter/TwoWorlds files

Skrevet (endret)

ok men du må oppdatere lista en gang til jeg heter Tittoffer med to "T`er" og to "F`er" hehe

Har prøvd å legge til bilde av en sand Dragon men filen var Gimp20 Forslag..

Helt til slutt så har jeg postet et forslag om guild va sier dere?

Endret av Tittoffer
Skrevet

Da var navnet ditt oppdatert. Det med bildet, mener du at det åpnes automatisk i gimp? Prøv å åpne det, så lagrer du det som .png.

Angående guild, hva skulle det eventuelt hete?

Skrevet

nei det jeg mener er at fila er "Gimp20" isteden for "png" å slikt det åpnes i MS picture så de er ikke probleme.....

Takk for at du oppdaterte lista....

jeg har et forslag så vi kan stemme over "The Norwegian Vikings"

Kansje andre kan også komme med forslag...

Skrevet

Hørtes bra ut det med et guild :) Men da ville det være kjekt å ha en hjemme side, et forum eller noe sånnt... Holder sikkert med freewebs eller noe, bare vi har et sted å avtale osv.

Er ikke så bra det guild systemet på Two Worlds, ivertfall ikke sist gang jeg sjekka. Du kan ikke se hvem som er på osv.

Men et guild ville vært kult :thumbup:

- 51 Battlemage ( Singleplayer )

- 38 Warrior ( Singleplayer )

- 5 Ranger ( singleplayer )

- 69 necromancer ( Multiplayer )

Skrevet

Ja det holder sikkert med en freewebs side med forum å sånn men hvem skal stå for den jeg stemmer på Svinat hehe knall god me slike ting (vi er venner hehe) =)

Hva var det siste du skrev....

Skrevet
Ja det holder sikkert med en freewebs side med forum å sånn men hvem skal stå for den jeg stemmer på Svinat hehe knall god me slike ting (vi er venner hehe) =)

Hva var det siste du skrev....

9201430[/snapback]

Det siste jeg skrev var Characters :ph34r: Var Svinat som skrev:

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Da var listen oppdatert. Jeg vet ikke når vi skal spille egentlig. Til helgen kanskje? Jeg har en tyv på nivå 12 nå.

Titoffer: Dersom du har Windows XP kommer screenshots i mine dokumenter/TwoWorlds files eller noe i den duren.

I vista havner de i brukere/brukernavn/dokumenter/TwoWorlds files

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Så tenkte jeg skulle skulle dele det med dere også :) Hvis Svinat ikke gidder så kan jeg sikkert lage en freewebs side.. Ikke så veldig erfaren, men har lagd 2 eller 3 sider. Men spør Svinat du! :thumbup:

Skrevet

GTAmann: viss du har list å vere med på å spille med andre spillere så kan du bare skrive navnet på MP char. så kan svinat kansje skrive deg opp på lista hehe

Men har ett problem Char en min er i LvL 13 å så har jeg komt til Glacier area der skal vi gjøre 5 oppdrag jeg har gjort fire (de lette) så nå står jeg igjen med golems å scorpions noen som har et forslag hva jeg skal sattse på og spesielt hvordan jeg skal ta den (har 2 bastard sverd ett på 369++ å(fire power) ett på 336+++ (lightningen power)

Steel golem+3 necros

stone golem

3 scorpions

2 wodden golems

å sånne octogens (5) tror jeg de heter..

Skrevet

Hvis du vil, kan jeg sikkert hjelpe deg engang :)

Uannsett, bruk det sverdet med MEST magic damage.

Og golemsene er lette, tar bar litt tid.. Slå - slå - dodge osv.

Necro'ne trenger du bare poison immunity potions, så gjør ikke de deg noen skade.. Scorpions er litt værre, de er ikke så treige.. 1 slag - dodge kanskje? Litt earth magic, air magic? ( earth shields / air buffs )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...