Gå til innhold

Total War: Kas oppgraderinger trenger eg for og Spille M2TW ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet ut at tiden for og kjøpe M2 Total War er komt :D men PC'n min er nok litt utdatert vill eg tro :hmm:

dette er det eg fant ut eg har no

Processor: AMD Athlon™ 94 processor 3000+, MMX, 3DNow, 2.0ghz

Memory : 1022MB Ram

tror eg har G-Force 6600GT 256mb grafikort om det er noe som heter det

kas oppgraderinger er det eg trenger for og spille spillet hakkefritt :D ??

takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AMD prossorene har vist seg å funke dårlig for mtw2. Jeg ville ha satset på en intel dual core.

Minne burde være minium 2048 og et skjermkort på 512mb.

9145665[/snapback]

Jeg har Fujitsu Siemens S2110, AMD Turion 64 MT-37, 1GB ram, 100GB disk, ATI Radeon Xpress 200M Series (usikker på hvor mye minne dette grafikkortet har, tror det bruker fra 32 til 128 avhengig av hvor mye det trenger).

Det lagger minimalt, men maskinen får kjørt seg, på batteri er det tomt etter 1 time. Du kan jo laste ned M2TW-demoen og se om det funker?

Skrevet

har Kjøpt meg spillet no og skal instalere det, vist det hakker så kjøper eg en 1022mb ram brikke og ett kraftigere skjermkort :p

• 3 uker senere...
Skrevet
har Kjøpt meg spillet no og skal instalere det, vist det hakker så kjøper eg en 1022mb ram brikke og ett kraftigere skjermkort :p

9149737[/snapback]

Det holder da med 256mb ram-skjermkort. gw 7900GT 256 har jeg og det fungerer utmerket på maks grafikk.

• 2 uker senere...
Skrevet

Er så lei av at folk tror at minne på skjermkortet har alt og si. For å si det sånn... To skjermkort av samme type, ett med 256mb og ett med 512mb vil det ikke være forskjell på untatt på oppløsninger som 1600x1200 og høyere

• 2 uker senere...
Skrevet

Anbefaler deg å oppgradere CPU også. Eg fekk UTRULIG stor forskjell når eg skifta frå Pentium 4 til Quad core 6600.

Du kan ha endå fleire soldater på slagmarka viss du har god CPU også ;)

Hos meg er det sikkert snakk om det 2-4 dobbelte.

Skrevet
Anbefaler deg å oppgradere CPU også. Eg fekk UTRULIG stor forskjell når eg skifta frå Pentium 4 til Quad core 6600.

Du kan ha endå fleire soldater på slagmarka viss du har god CPU også ;)

Hos meg er det sikkert snakk om det 2-4 dobbelte.

9432283[/snapback]

Måtte du ikke bytte hovedkort og muligens ram da? Hvor sterk var den gamle p4 prosessoren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...