Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

mus, tastatur fungere i bios men ikke i windows


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Satt rambrikker på riktig plass?

 

Har du ett annet chipset på hovedkortet tror jeg du må legge Windows inn på nytt.

9139929[/snapback]

 

ja jeg har byttet chipsett hadde 680i nå p35. Men jeg ringte til komplett å di hadde ikke hørt om problemet så.

 

Men du mener jeg bør formatere hardisken først ? er dette noe du er 100 % sikker på ? eller er det noe du tror.

 

Men hvordan kan dette påvirke oppstarten ?

Lenke til kommentar

Det har ikke noe med oppstarten å gjøre.

 

Har asus kort selv (socket 939). Satt rambrkkene i slot 1og 2. på mitt skulle de stå i slot 1 og 3. Vet ikke om det er slikt på ditt Hk. Hadde lignende problem p.g.a feil ram plasering. Det står i bruksanvisninga til Hk. Siden du kom inn i windows slipper du sikkert å formatere, men det tar jo ikke lang tid uansett.

Lenke til kommentar
Det har ikke noe med oppstarten å gjøre.

 

Har asus kort selv (socket 939). Satt rambrkkene i slot 1og 2. på mitt skulle de stå i slot 1 og 3. Vet ikke om det er slikt på ditt Hk. Hadde lignende problem p.g.a feil ram plasering. Det står i bruksanvisninga til Hk. Siden du kom inn i windows slipper du sikkert å formatere, men det tar jo ikke lang tid uansett.

9140685[/snapback]

 

Rammen var plasert riktig. Kortet var ikke som det skulle. Det sa de på komplett så. Så jeg returnerer det å får et nytt ett.

 

Forbanna dritt, at de ikke kan sende ting som fungerer :mad::mad:

Lenke til kommentar

Ikke returner! er du helt idiot ? Selvfølgelig må du formatere diskene når du har hatt et gammelt hovedkort i samma OS'n er jo OS innstilt/vant til den gamle bios'n din. er ikke noe galt med hovedkortet men du må formatere disken din med OS på.

 

EDIT: man kommer inn i windows NOEN ganger. men etter og ha kjørt systemet når den er vant til gammel bios da så sier maskinene "No no" etter 1-2 uker.

Endret av TheEmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...