Opticane Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Vet ikke om denne er riktig postet her, men det skal gå fort å svare på spørsmålet mitt. Jeg har kjøpt meg en ny Philips 37 tommers LCD-tv, men den har ikke lydutgang annet enn hodetelefonutgangen. Men, er det sånn at TV'en gir ut lyd fra Scart-utgangene, og da i tilfelle alltid, på alle scart'ene uansett kildevalg?
Kamikazesmurf Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Vet ikke om denne er riktig postet her, men det skal gå fort å svare på spørsmålet mitt. Jeg har kjøpt meg en ny Philips 37 tommers LCD-tv, men den har ikke lydutgang annet enn hodetelefonutgangen. Men, er det sånn at TV'en gir ut lyd fra Scart-utgangene, og da i tilfelle alltid, på alle scart'ene uansett kildevalg? 9137980[/snapback] På de fleste tv-apparater er minst 1 av scart-kontaktene fullkoblet slik at de sender ut fullt sett signaler (lyd og bilde) i tillegg til å kunne ta imot
Opticane Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Skrevet 25. juli 2007 Har ganske standard 1 RGB-scart og 1 ikke-RGB scart. Det står imidlertid en pil ut og inn av scart-symbolet på begge.. har jeg da lyd ut på begge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå