Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Internett problem ved CS:S spilling.


Anbefalte innlegg

Hei sann.

Jeg er en av dem som liker å spille CS(Det er snakk om Counter Strike Source) lenge, men så er det et problem, når jeg har spillt et map i ca 40 min, og bytter over til et annent klarer jeg noen ganger å spille hele noen ganger halve, fordi: Plutselig står alt stille, man ser bare at man beveger seg som når man går på spillet, bare at det står stille. Når jeg da går ut av serveren, å trykker på "Oppdater alle.." står det bare "<svarer ikke>" der det skal stå hvor mange som er med i spillet osv.

Så avslutter jeg spillet, prøver å gå inn på FF, men det kommer bare en blank side, og så står det bare "fullført" nede i hjørnet.

Så, et til problem, når jeg prøver å trykke CTRL ALT DELETE, kommer dette vinduet opp:

 

post-122233-1185296389_thumb.jpg

 

Jeg har også prøvd å gå inn på msn når dette har skjedd(feilsøking):

 

post-122233-1185296435_thumb.jpg

 

Kan også si at jeg hadde Avast, inntil jeg prøvde å slå a det når Steam problemet kom,

da funka det å gå inn på FF .

Så måtte jeg restarte pc'en, fordi det er det jeg alltid gjør, så lastet jeg ned AVG. Kan også legge til at AVG fant virus med engang jeg var ferdig med innstalasjonen, har dog fjernet disse virusene, og kjørt Spybot Search & Destroy, og Adaware et par 3 ganger.

 

Dette er et veldig iriterende problem, kan noen hjelpe meg?

 

(Moderator flytt denne vis den er feilpostet)

 

EDIT: Når jeg venter litt etter at den har fryst seg, står det: Diconnected: Oberst.Omelet[Nor] timed out.

Endret av HenrikTheGuitar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...