Gå til innhold

problem med sony ericsson oppdaterings tjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmmm da "burde" jo alt fungere... når du installerer java, flash og shockwave, bruker du internet explorer eller firefox/opera osv... mener det må installeres gjennom IE for at SEUS skal få brukt det (mulig det er feil da)

Ellers ville jeg avinstallert SEUS og installert det på nytt dersom det ikke virker med alle oppdateringer på plass!

 

Kan jo også være at siste versjon av flash ikke støttes :-(

Lenke til kommentar

hmm, nå skjønner jeg ingen ting..det funka i går, men da hang SEUS seg på 6prosent.. så da dreit jeg i det.. sku prøve igjen idag, så kom samme feilmld opp... har ikke gjort noe på maskina siden i går.. :hmm:

prøvde åinstallere alt på nytt og laste ned SEUS på nytt vi IE men det hjalp ikke.. og svarey fra SE var at jeg måtte slå av brannmur og internet security.. prøvde det å og sa det til SE, da fikk jeg bedskjed om å prøve en annen maskin..

 

er det noen her som har noen siste tips før alt går på huggu å rævva ut her?

Lenke til kommentar

Be SE dra til h**** :p Før hadde de ordentlig support. Nå er det eneste de kan si "Slå av brannmur" og "Oppdater programmvaren". Innstaller flash player om og om igjen. Det fungerte for meg til slutt :p Du kan også sende en e-post SE og si at du har gjort alt de har sagt, men at det ikke fungerer, og at du har prøvd det flere ganger (ellers vil de bare be deg prøve igjen). Er dessverre en stor fæl bug i Flash Player/SEUS, og det virker som den fungerer når det passer den best :)

Lenke til kommentar

hehe,sier noe der ja :nei:

sendte mailtil de og sa det før idag, i går blir det da, at det ikke fungerte og hadde prøvd alt de sa jeg sku gjøre...

får vel prøve å installere flash noen 100 ganger til da og se om det fungerer :hmm:

tror SE sku hatt en liten opprydding i programmet sitt.. slutte å lage SEUS som går på flash... :mad:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...