Gå til innhold

Noen bilder fra Jæren


Anbefalte innlegg

Tok noen bilder på Jæren i sommer som jeg tenkte jeg kunne dele med dere.

Kritikk og kommentarer på alt fra komposisjon til motiver er velkommen.

 

post-40704-1185218525_thumb.jpg

Et bilde fra veien ned til havnen.

 

post-40704-1185218538_thumb.jpg

Dette bildet er tatt ut fra et hus ved fyret, hvor sjøen og været står på rett utenfor. Det var forøvrig en fotoutstilling i rommet hvor jeg tok bildet.

 

post-40704-1185218558_thumb.jpg

Vet ikke om dette virker eller ikke. Skulle gjerne hatt stråene i forgrunnen skarpe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

#1: Stilig, absolutt. Skulle kanskje hatt med litt meir nede og til høgre i biletet.

 

#2: Ser kunstig ut, og ingenting interessant å feste blikket på, desverre.

 

#3: Kunne kanskje blitt bra, men synest stråa i forgrunnen var litt forstyrrande. Gir litt variasjon med ein person nedi der, men han/ho burde ha vore større og kanskje hatt litt meir fokus i biletet?

Lenke til kommentar
Jeg fallt for bilde nr2. Kjempemorsomt metafotoluriumaktig. Hadde vært morsomt å sett en versjon uten vindushåndtaket evt andre vindueffekter slik at det ble litt vanskeligere å se at det er et vindu.

9128969[/snapback]

Jeg er helt enig med Dorken, sett bort fra at jeg ville latt haspene og håndtakene være i fred. Det jeg ville fikset på var refleksen i gulvet. Ellers synes jeg bildet er herlig i sitt enkle uttrykk. Rutemønster og s/h med et innslag av levende liv i fargene utenfor vinduet, som er strengt plassert i komposisjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...