Rollespilleren Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Husker det ble postet en guide for lenge siden, som jeg kunne tenkt meg å bruke. Det var map addon hvor det stod løpende forklart hvilke quests en skulle plukke opp og hvor, og merket av på kartet man skulle gjør dem. Blir fort kjedelig å levle til 70 å multitaske frem og tilbake for alt mulig.
-hauken- Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Husker det ble postet en guide for lenge siden, som jeg kunne tenkt meg å bruke. Det var map addon hvor det stod løpende forklart hvilke quests en skulle plukke opp og hvor, og merket av på kartet man skulle gjør dem. Blir fort kjedelig å levle til 70 å multitaske frem og tilbake for alt mulig. 9120881[/snapback] er det lov, blir ikke det en fordel som noen andre spillere ikke har?
DisplayName123 Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 (endret) Tviler på at det er en Add-On som gjør noe slikt, men det finnes jo leveling guider som sier hvilke quester du bør ta og hvor du skal gå. Finnes vel Add-Ons som merker av på kartet hvor quest-objectives/givers er, men ikke hvilke quester du skal gjøre. Endret 22. juli 2007 av Inxs
Nerf Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Skaff deg en skjerm til, kjør "extended desktop" og ha leveling guide på den mens du har WoW på den andre. Funker som fy.
Bredoc Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Innstaler Cartographer og Lightheaded. Alle quester får en ekstra "log" med notater fra wowhead, og kordinater. Klikk på kordinater, og du får autowaypoint inn i Cartographer. Det er vel omtrent det beste addonen jeg noengang har prøvd ut. Når du har fullført questen kan du bare forstette med neste på samme måte. Det er waypoints for mobs, quest givers og quest recivers. Veldig flott om du har flere karakterer, og har spilt opp en til 70 fra før av. Mener det ikke bør brukes som førstegangspiller siden man går glipp av en del historie. Man trenger ingen lvl guide med det addonet her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå