Delusion Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Hei. Jeg har fått et utrolig irriterende problem. Når jeg spiller BF2 og PoE2 restarter PC-en seg etter at jeg har spilt en stund. Jeg får verken feilmelding eller blåskjerm, det som skjer er rett og slett at PC-en restarter helt av seg selv. Jeg tenkte først at det mest sannsynlig var p.g.a overoppheting, og støvsugde alle mulige vifter. Da fungerte det stabilt en periode, men så skjedde akkurat det samme. I et desperat forsøk prøvde jeg å sette ned all grafikk på "low", uten at det hjalp noe særlig. Det skal sies at jeg har hatt dette problemet før, men da hjalp det å fjerne sidedøra på kabinettet og ha det relativt kaldt på rommet. Slik har jeg det fortsatt, men det ser ikke ut til å hjelpe noe som helst. Det er ikke lenge siden jeg formaterte, jeg har sjekket for virus og alt annet fungerer som det skal. Har ikke opplevd dette problemet i andre spill. GTA San Andreas, Multi Theft Auto og San Andreas MP fungerer fint uten at dette skjer. Synes det er veldig merkverdig. Her er en liste over specs på PC-en: -MSI 875P Neo. -Radeon 9800 Pro. -2,50 GB med Ram. -Pentium 4 med CPU 3.20 GHz. -Windows XP Professional + SP2. Hva i all verden kan dette være for noe? Jeg har googlet en del, men ikke funnet noen vettuge svar. De fleste mener det kan komme av overoppheting, men da er det jo merkelig at dette kun skjer med BF2/PoE2, og ikke med andre krevende spill. Alle konstruktive forslag og tilbakemeldinger mottas med stor takk!
Cashmere Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Jeg ville prøvd å reinstallere spillet for å se om dette hjelper. Søk igjennom PCen din med antivirusprogram og slett unødvendige programmer -> Restart og se hva som skjer (virket merkelig nok på min datamaskin da jeg ikke klarte å spille GTA: SA) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå