Gå til innhold

Kan ikke sende, meldingen er sperret. Hvorfor?


Anbefalte innlegg

Hei.

Har nå en W810i som skal byttes ut med en W610i til mandag, men jeg har hvertfall Netcom Youngtalk og har nå vidreført abonnementet, og har benyttet sommer tilbudet hvor man får 2 mnd. gratis SMS Mania.

Men, nå har jeg 3 kr og 1961 gratis SMS.

Men hver gang jeg skal sende en melding så kommer det:

"Kan ikke sende

**Navn**

Meldingen er sperret

Prøve på nytt?"

Hvorfor kommer dette? Dette skjedde for første gang når jeg nettopp var kommet over Svenske-grensa, over til Norge, hvor jeg hadde kommet inn på NetCom nettet igjen. Det samme kommer fortsatt!?

 

Fokka nett?

Fokka mobil?

Fokka abonnement?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Har nå en W810i som skal byttes ut med en W610i til mandag, men jeg har hvertfall Netcom Youngtalk og har nå vidreført abonnementet, og har benyttet sommer tilbudet hvor man får 2 mnd. gratis SMS Mania.

Men, nå har jeg 3 kr og 1961 gratis SMS.

Men hver gang jeg skal sende en melding så kommer det:

"Kan ikke sende

**Navn**

Meldingen er sperret

Prøve på nytt?"

Hvorfor kommer dette? Dette skjedde for første gang når jeg nettopp var kommet over Svenske-grensa, over til Norge, hvor jeg hadde kommet inn på NetCom nettet igjen. Det samme kommer fortsatt!?

 

Fokka nett?

Fokka mobil?

Fokka abonnement?

9116292[/snapback]

 

Merkelig nok, så får jeg akkurat samme problem når jeg har vært i sverige og kommer til norge. I følge netcom er det noe som "henger igjen" i sverige, å det er bare å ringe til kundeservice, så fikser de det med en gang. Det eneste jeg må gjøre de gangene er å skru telefonen av og på.

Lenke til kommentar
Merkelig nok, så får jeg akkurat samme problem når jeg har vært i sverige og kommer til norge. I følge netcom er det noe som "henger igjen" i sverige, å det er bare å ringe til kundeservice, så fikser de det med en gang. Det eneste jeg må gjøre de gangene er å skru telefonen av og på.

9116731[/snapback]

 

Har skrudd den av og på, tatt ut lader og SIM-kort. Ingenting funker :\

 

Kundeservice åpent i morra?

Lenke til kommentar

Netcom sperrer sms-tjenesten hvis du har kontantkort eller youngtalk, drar til utlandet og har lite penger på ringesaldoen. Dette for at du ikke skal overtrekke saldoen. For å unngå dette så kan du passe på å ha igjen 5-10 kr på ringesaldoen. Har du blitt sperret så løses den opp igjen hvis du fyller på ringesaldoen, eller så kan du ringe Kundeservice så ordner de det med en gang.

Lenke til kommentar
Hei.

Har nå en W810i som skal byttes ut med en W610i til mandag, men jeg har hvertfall Netcom Youngtalk og har nå vidreført abonnementet, og har benyttet sommer tilbudet hvor man får 2 mnd. gratis SMS Mania.

Men, nå har jeg 3 kr og 1961 gratis SMS.

Men hver gang jeg skal sende en melding så kommer det:

"Kan ikke sende

**Navn**

Meldingen er sperret

Prøve på nytt?"

Hvorfor kommer dette? Dette skjedde for første gang når jeg nettopp var kommet over Svenske-grensa, over til Norge, hvor jeg hadde kommet inn på NetCom nettet igjen. Det samme kommer fortsatt!?

 

Fokka nett?

Fokka mobil?

Fokka abonnement?

9116292[/snapback]

 

AKURATT SAMME skjedde med meg, får det ikke til ¨å funke! :ph34r:

Kom over svenske grensa- woop da funka det ikke... for no drit

Lenke til kommentar
Jepp, de bare reaktiverer SMS eller fyller noen ører på kortet ditt, så funker det igjen :p

 

Dette er et kjent "problem" for NetCom.

9157852[/snapback]

 

 

er vel heller noe man gjør bevisst da både youngtalk og kontantkort er abonnement som man har slik at man skal kunne ha kontroll.

da er det ikke noe særlig å feks komme hjem fra sverige å pluteselig ha 2-300kr minus..

 

derfor det bløir sperret.

den forsvinner,som sagt tidligere her, med engang dere fyller på saldo igjen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...