FemtiNi Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 jeg kjøpte spille idag og har installert det men det står det "Got a Founders Pass Code? Insert it here:" Hva skal jeg skrive der? der står jo at man får en månad gratis so....
Xtra Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Founders Pass Code er hvis du har kjøpt spillet i en spesialutgave, som jeg tror du ikke skal gjøre lenger. Gå inn på linken og lag deg en konto.
FemtiNi Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Skrevet 21. juli 2007 det er der det kommer der står: "Got a Founders Pass Code? Insert it here: the code you entered is not valid. Please select a payment method type: Create a payment agreement You will be automatically billed each payment period and your game time credited. Make a single instant payment Top up your game time, but must be manually kept up to date. Single payments are a one-off, instant obligation. This means a single, non-refundable payment is taken immediately. Be aware that certain methods of payment, including bank transfer, may take around 7-9 days to clear, so payments will need to be made in advance to ensure that you enjoy uninterrupted play. Please use this option if you don't have a credit or debit card" Men jeg vil ham min gratis månad!
Xtra Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 (endret) Mener du skal få opp tre valg, da enten payment method type eller single instant payment, hvis du velger sistnevnte så tror jeg du skal få opp et valg at du kan ordne betalingen senere. Endret 21. juli 2007 av Xtra
FemtiNi Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Skrevet 21. juli 2007 det er ikkje slik du kan ordne det senere
Xtra Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 (endret) det er ikkje slik du kan ordne det senere 9116086[/snapback] Joda, det kan du. Endret 21. juli 2007 av Xtra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå