Sjel Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Hei Har akkurat funnet ut om ett program som gjør det mulig å "freeze" accounten til folk på msn. Jeg lurte på om det var noen måte jeg kunne hindre folk i å gjøre dette mot meg? Forferdelig plagsomt når folk gjør det for morroskyld.
EX-adrin Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Tror ikke det er så bra av deg og poste Navne på programet. Da er det flere som vil ta det i bruk.
shabador Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 (endret) http://www.fanatic.net.nz/2007/03/07/bewar...ed-msn-freezer/ Leste litt om det programmet. Ser ut som om det flooder MSN-kontoen til offeret med hundrevis av login-tries mot serveren. Da blokkerer MS kontoen i 24 timer. Så så vidt jeg vet kan man ikke beskytte seg mot det, man må bare håpe på at MS klarer å fikse en skikkelig prosedyre mot det som ikke går utover oss "lovlydige". Er vel risiko for at ISP'en stenger ned nettet til en som flooder MSN-serveren om de legger merke til det. Endret 20. juli 2007 av shabador
Anorshan Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Du får vell bare passe på at ingen sender deg det.. Ikke godta ukjente o.l.
Ståle Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Men far ikke brukeren virus da? Sa det er vel en pris a betale ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå