itavd1 Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Hei! Har et lite problem her på jobben: Jeg åpner Outlook Laster ned 10-20 E-post Leser 2-3 Lukker Outlook Nå kommer problemet Jeg åpner Outlook Hvor ble det av de 10-20 E-postene som jeg nettopp lastet ned? All gamel E-post, kontakter, kalender, avtaler osv er der. Men ikke de som jeg nettopp lastet ned. Jeg har leita etter alle *.pst filene som jeg kom over. Og la de til datafilbehandling... Men ingen inneholdt de nye E-postene mine. Kan noen hjelpe meg å finne tilbake de tapte E-postene?
kjeklulf Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 (endret) For det første: Opplys alltid om versjon, det gjør det enklere å finne riktig løsning. For det andre: Er du koblet til en Exchange-server? Sannsynlig løsning: Du har slått på et filter som gjør at ikke alle meldinger vises. Klikk på innboksen og sjekk om det står noe med Filter på statuslinjen. Hvis det gjør det, klikk Vis -> Gjeldende visning -> Meldinger. Endret 20. juli 2007 av kjeklulf
itavd1 Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Skrevet 20. juli 2007 første: Office 2003 andre: ikke exchange, men POP3. gjelende visning står på meldinger
kjeklulf Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Har du slått på noen regler? Har du sjekket mappen med useriøs e-post?
itavd1 Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Skrevet 20. juli 2007 ingen regler, ingen useriøs post de var der når jeg logget på første gang, helt vanlig lå de i inboksen. når jeg logget av og på brukeren så var de borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå