kb_thn Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 (endret) hei! jeg har planer om å trimme scootern min: sr 50 factory. noen som vet hvordan man fjerner plumben? hadde satt pris på svar:) Endret 19. juli 2007 av kb_thn
Senshi Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Søke på nettet kanskje? Jeg har ikke gjort dette selv. Hadde bestilt en Aprilia SR 50 Factory, men jeg avbestilte den i går da jeg tar lappen på tung sykkel istedetfor. Men jeg fikk vite følgende fra min forhandler: Denne sccoteren har ikke plomber. Den har bare en elektronisk sperre i ECU'en. Denne scooteren er laget for å gå i 80-90 km/t. Tror du får et gir ekstra etter at du fjerne sperren i ECU'en. Tror du trenger en gameboy med interface program for å "chiptrimme" ECU'en. Noen forhandlere her i Bergen tar 1000-1500 kr for dette, noe som er latterlig. I tillegg bør du bytte variator ringen for å få "full" effekt. Aksen blir visstnok sinnsykt bra. Er en kar som "låner" ut det du trenger. [email protected] eller mobil 98801948. Mvh Senshi
Bearar Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Kan skrive under på at den går utrolig bra til å bare være 50ccm.
Sweet Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 (endret) trodde det kun var ditech jeg som hadde injection... ikke factoryen? grunnet ditech = digital injection technology. Endret 23. juli 2007 av Sweet
Daniel Hovden Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 det de gjorde på kameraten min sin factory var at de skrudde av den venstre blinklyset og koblet en programmeringsdings på den, trykte på max performance og skrudde på igjen blinklyset og vips gikk den 90 =)
kb_thn Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 det de gjorde på kameraten min sin factory var at de skrudde av den venstre blinklyset og koblet en programmeringsdings på den, trykte på max performance og skrudde på igjen blinklyset og vips gikk den 90 =) 9129065[/snapback] en programmeringsdings?? og det er?
Daniel Hovden Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 sånn en "gameboy" lignende ting, med en gang de plugget den i blinklyset loadet det liksom en aprilia logo og så kom det opp 3 valg, performance, mainentance og en til. trykket inn på performance, 2 valg, normal performance og max performance
captain_obvious Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Det er faktisk en kassett med kabel til som puttes i en Nintendo Gameboy (ja, faktisk) visstnok grunnet at den originale computeren koster 8 tusen elns. Bare synd det ser ut til at kun forhandlere får tak i den, og den er skampriset over alle støvleskaft. 2000kr. Har sett litt på en Ditech selv i det siste. Hadde vært praktisk med en scooter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå