MarciahL Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Hei. Jeg har et giga problem. Maskinen min fryser under spilling. ca 20 - 30 min uti spillinga. I dag spillte jeg først Company of heroes. Det fryste og alt jeg hørte i headsettet var en liten lyd som spilltes om og om igjen. Jeg kunne ikke gå ut til task manager eller gjøre noe som helst annet enn å restarte PCen. Prøvde samme spillet igjen og akkurat det samme skjedde. Så gikk jeg over til Battlefield 2142, og der skjedde akkurat det samme. Speccs : E6600 dual core. Asus Asus 8800 GTS 640 mb (siste drivere) 4 gig ram Geil 800 mhz Asus P5N32-E SLI PLUS, nForce-650i SLI, Socket-775, 2xGbLAN, ATX, 2xPCI-Ex16 Soundblaster AudiG 4 Os : windows xp64bit. Gradene på cpuen er som oftest 27 grader, 30 på load. (vannkjøling) Skjermkortet derimot pleier å ligge på 68 grader på idle og 76 grader på load. Håper noen har hatt samme problemet og løst det. Trenger virkelig hjelp med denne.
Nator Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Jeg hadde problemer som dette før. Løsningen var å stille inn riktig timing på RAM. Evt. slakke litt på timingene hvis de er stramme oppgitt av produsenten.
MarciahL Skrevet 20. august 2007 Forfatter Skrevet 20. august 2007 det vet jeg faktisk ikke åssen jeg gjør regner med det er i biosen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå