Slonken Skrevet 30. desember 2001 Skrevet 30. desember 2001 Kanskje Hardware.no folka skulle opprette en egen kategori i forumet for alle som skal klage på en webshop? Kan kalle den "forbruker forum" ellerno sånt, ville spare oss som ikke bryr oss en masse scrolling..
danilovic Skrevet 30. desember 2001 Skrevet 30. desember 2001 Er det ikke bedre å maile webshopen selv først da? :smile:
Papirpose Skrevet 31. desember 2001 Skrevet 31. desember 2001 Har på følelsen at et sånt forum lett kunne ha kommet ut av kontroll.. masse ubegrunnet flaming av diverse butikker og slikt. Men jeg håper (og tror) denne forum-gjengen ikke er sånn :wink: [ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2001-12-31 01:43 ]
Slonken Skrevet 31. desember 2001 Forfatter Skrevet 31. desember 2001 har vel sett endel av det motsatte ja, bedre å få det inn på en egen avdeling, så kan de som absolutt vil slenge dritt gjør det der...
Geir Willy Haugen Skrevet 31. desember 2001 Skrevet 31. desember 2001 Men er det noen som gidder å slenge dritt i et forum de vet 'ingen' leser... ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå