Colamann Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Jeg skal prøve å beskrive problemet best mulig.. Dette problemet oppstår kun når jeg spiller Lotro(Lord of the rings online). Etter ca. 30-60 min. Så låser maskinen seg og skjermen blir flerfarget(det vises bare masse pixsler med forskjellige farger). Har prøvd å trykke ctrl+alt+delete, men ingenting skjer. Dette problemet fører til at jeg må avslutte maskinen ved å holde inne startknappen. Trenger kraftig hjelp..
Morthez Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 kan høres ut som skjermkortet blir varmt.. er den bra med engang du starter den igjen? hvis så, prøv å last ned (og instaler:P) nyeste driverene.. ksn også være en ide å oppdatere windows.
Lyral Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Dette er et typsik symptom på overoppheting Tipper her at det er minne på skjermkortet ditt som blir for varmt å da vil det komme opp disse fargene som du sier. Det kalles "artifacts". Det du kan gjøre er å la side døren på kabinettet ditt stå åpent, og/eller evt. vurdere å kjøpe deg en bedre kjøleløsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå