Pipesnipe Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Hei, prøver meg igjen... Har et problem som intreffer på noen spill som bla. bf 1942. Sannheten er at jeg har en dell pc, med bf 1942 installert... Når jeg er inne i spillet begynner plutselig tastaturet mitt å reagere tregere en noen gang... f.eks hvis jeg skal skrive inn en ny bruker helt i begynnelsen av spillet, kommer ikke bokstaven "a" før 2 sek etter at jeg faktisk har trykket in a-knappen. Og når jeg er i hjertet av selve spillet, nemlig ute i felten, så beveger ikke spilleren seg før 2 sek etter at gå forover knappen (vanligvis w) er trykket inn... Når jeg slipper knappen igjen kan det til og med hende at spilleren ikke stopper i det hele tatt... det merkeligste er at musa fungerer i sitt beste velgående... HMMM? Noen løsninger? PS: Dette ser ut til å skje spesifikt på dell pc'er da en kamerat av meg med en dell precision har nøyaktig samme feilen... Svar fort
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Har du prøvd å skru ned på oppløsninga inne på spillet? Eventuelt skru ned grafikkene et hakk?
Pipesnipe Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 Har du prøvd å skru ned på oppløsninga inne på spillet? Eventuelt skru ned grafikkene et hakk? 9093614[/snapback] ja, det var det første jeg prøvde... hjalp ingenting
Pipesnipe Skrevet 10. august 2007 Forfatter Skrevet 10. august 2007 Hva er specsa på maskinen din? 9244620[/snapback] Tror det er: 2 ghz intel celeron 512 mb ram 40 gb hd Intel 915GM 128 mb ram Forøvrig en pc med samme problem: Dell Inspiron 2,6 ghz intel dual core 2 gb ram 120 gb hd Nvidia 6600 128 mb ram Noe av infoen er usikker, bla skjermkortene
Pipesnipe Skrevet 15. september 2007 Forfatter Skrevet 15. september 2007 Hei, Jeg har endelig klart å få det til, men for å gjøre det måtte jeg kjøre spillet i window-mode... Merkelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå