zaaztad Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 trykker på battlefield 2 og alt som skjer er at Logoen kommer opp og deretter en svart skjerm og så rett til skrivebordet igjen.... har også prøvd å høyreklikke og velge kjør som administrator..... men kommer ikke lengere... hadde en tidligere acer laptop utgave med windows Xp.. spillet fungerte problemfritt på den.. men den pcen var brått tusen biter.. forsikringen ga meg da en ny pc.. men med vista!! kan det ha noe med problemet å gjøre?? http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=28034&cid=5415 <---det er pc en jeg har nå.. noen som har noen problemløse forslag?
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Har vært borti samme problem på min PC, og da var det skjerminnstillingene. Skjermen din må ha min 60hz oppdatering. Min hadde 59Hz, og da fikk jeg samme feil som deg. Hvis ikke det fungerer, har du profil i BF2 mappa di på dine dokumenter. Hvis du har spilt før, har du kanskje tatt vare på den mappa? Prøv å fjerne (endre navn, slette, flytte) de innstillingene som omhandler video der.
zaaztad Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Skrevet 17. juli 2007 Har vært borti samme problem på min PC, og da var det skjerminnstillingene. Skjermen din må ha min 60hz oppdatering. Min hadde 59Hz, og da fikk jeg samme feil som deg. Hvis ikke det fungerer, har du profil i BF2 mappa di på dine dokumenter. Hvis du har spilt før, har du kanskje tatt vare på den mappa? Prøv å fjerne (endre navn, slette, flytte) de innstillingene som omhandler video der. 9091471[/snapback] oppdateringsfrekvensen er 60 hz.... fjernet også den mappen på mine dokumenter... men ingen forskjell ennå :S hehe
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Du har en mappe med forskjellige profiler på som ligger der. tipper profile 001 eller noe sånt. Fjern / slett / rename den mappa, og se hva som skjer.
zaaztad Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Skrevet 17. juli 2007 Du har en mappe med forskjellige profiler på som ligger der. tipper profile 001 eller noe sånt. Fjern / slett / rename den mappa, og se hva som skjer. 9092517[/snapback] finner to mapper: den ene heter dmp og inneholder ingenting.. den andre heter profiles og inneholder en fil som heter Global.con og en mappe som heter Default.. i mappen default er det 3 filer som heter: audio.con, profile.con og video.con hvem skal jeg fikle med ?
Dernel Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Installer nye drivere til skjerkortet ditt, og avinstaller de gamle først
zaaztad Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Skrevet 17. juli 2007 Installer nye drivere til skjerkortet ditt, og avinstaller de gamle først 9093278[/snapback] Grafikk: Intel® 945GM Express chipset with integrated 3D graphics er det driveren?? er det viktig at jeg innstallerer akkurat den samme igjen eller kan jeg innstallere andre type drivere?
Dernel Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 (endret) Du installerer den nyeste EDIT: Tror kankje Intel er prossesoren din... Endret 17. juli 2007 av Dernel
Korka Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Hahha, han har integrert skjermkort, good luck with playing bf2 neida, du kan ikke spille det rett og slett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå