Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC klikker, blå skjerm og feilmelding.


Anbefalte innlegg

Jeg får nesten alltid opp en feil melding mens jeg spiller data spill på pcen min. Vanligvis bare når jeg spiller nyere spill, skjer ikke med eldre spill som Quake 3. Men foreksempel med, Warcraft 3, Ringenes Herre: Battle for Middlearth 2 osv.

 

Pcen slår seg enten bare av, eller så får jeg opp en feilmelding som ser slik ut:

 

A problem has been detected and Windows has been shut down to prevent damage to your computer.

 

If this is the first time you've seen this stop error screen, restart your computer. If the screen appears again follow these steps:

 

Check to be sure you have adequate disk space. If a driver is identified in Stop message, disable the driver or check with manufacturer for driver updates. Try changing video adapters.

 

Check with your hardware vendor for any BIOS updates. Disable memory options such as caching or shadowing. If you need safe mode to remove or disable components, restart your computer, press F8 to select advanced startup options, and then select safe mode.

 

Technical information:

 

*** STOP: 0x0000008E (0xc0000005, 0xBA4B2C83, 0x (OSV, klarer ikke å se ka som står helt..Er det viktig at jeg vet dette?)

 

Beginning dump of physical memory.

Physical memory dump complete.

Contact system administrator or technical support group for further assistance.

 

 

Er det noen som vet ka dette kommer av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...