Kenziz Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Hei Jeg lurer på om noen vet hvorfor ikke tastaturet ikke funker ved oppstart? Jeg får ikke til å trykke på en tast for å starte formateringen av min PC, jeg kan heller ikke trykke oppover når jeg skal starte PCN med sikkerhetsmodus. HASTER takk
zeltex Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Du har mest sannsynlig ikke skrudd på USB i BIOS, med et usb tastatur koblet til. Finn en overgang eller et PS2 tastatur og plugg inn i PS2 kontakten. Da kan du enten fikse det i BIOS eller starte installen.
Kenziz Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Skrevet 16. juli 2007 Du har mest sannsynlig ikke skrudd på USB i BIOS, med et usb tastatur koblet til. Finn en overgang eller et PS2 tastatur og plugg inn i PS2 kontakten. Da kan du enten fikse det i BIOS eller starte installen. 9085321[/snapback] Så da må jeg slå på USB i BIOS? Tastaturet funker fint i BIOS. Men under hvilket emne ligger av/på av USB ved oppstart? Jeg klarer ikke å finne alt i BIOS. Er ikke verdensmester :>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå